mozgás

tömeg

máshol

Legend of the Guardians

2010.12.24. 20:16 | Mainframe | 1 komment

Címkék: film

Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole (2010) - Előre tudtam, hogy ez gyerekfilm, szóval nem vártam tőle sokat. Alapvetően zavart, hogy szélsőségesen fantasy szintre emelik a baglyokat (meg minden mást), igaz legalább szó sincs emberekről a film során. A baglyok viszont épületeket építenek, könyvet írnak, sisakokat kovácsolnak, miegyéb. Jobban szerettem az olyan meséket, ahol az állatok rendesen állatok voltak (ld. pl. Spirit, vagy akár a Vuk).

Ha ezen sikerül felülemelkedni, akkor viszont egy tök korrekt történetet kapunk, röviden, de hitelesen előadva. Mivel ez gyerekcucc, nincs nagyon túlbonyolítva sem (az a két fordulat, ami van, úgy tíz éves kor és 10-15 film felett erősen kitalálható kategória), és az akció is erősen ki van herélve. Senki sem hal meg (jó, majdnem senki), senki nem vérzik, az erőszak is általában véve alaphangon van. De ebben a filmben az lett volna a furább, ha nem így van, szóval ezúttal jópontnak számoltam fel.

Ugye mondtam már korábban is, hogy az a film, ami első, és alcíme van, sorozatot von maga után. Ezt a kilométeres cliffhanger is megerősíti a végén, szóval akinek tetszett, élezheti a csőrét a következőre, szerintem nem várat sokat magára. (Bizonyos források szerint most forgatják Szolnokon.) Három és felet adok rá, jó volt, gyerekkel akár moziban is megéri nézni.

mondás: (3,5/5)
visszhang: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr782537435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PlaTina512 2010.12.27. 23:48:15

Nekem is tetszett, kis kellemes kikapcsolódás volt. Az egyetlen ami kicsit zavart, hogy nagyon olyan volt, mintha a világban a baglyokon kívül kb semmilyen élő matéria nem lenne. Egy kezemen meg tudom számolni a nembagoly szereplőket. Ettől olyan élettelennek hatottak a helyek nekem.
süti beállítások módosítása