mozgás

tömeg

máshol

Up

2009.06.21. 21:53 | Mainframe | 2 komment

Címkék: film

Up (2009) - A Pixar legújabb animációs filmje. Be kell vallanom, mostanában a munkáik nem tudtak komolyabb hatást gyakorolni rám, ennek lehet az az oka hogy inkább a kisebbeknek akartak kedvezni, ezzel engem kvázi kigolyózva a célcsoportból.

Na, ez a mostani darab nem ilyen. Egy idős úr kalandjait kísérhetjük figyelemmel, közben sok, leginkább helyzetkomikumra épülő poénnal. Sokkal kiegyensúlyozottabbnak, az egész család számára élvezhetőnek érzem. Pár olyan témát is elővesz, ami a kicsiknek abszolút idegen, sőt, szerintem egy rajzfilmben úgy általában is szokatlan.

A vizuális megvalósítás szerintem nagyon ül, a pixarosok mindig is el tudták találni azt a bizonyos "stílust", amit aztán végigvisznek egy egész rajzfilmen, szép konzisztens látványvilágot alkotva. Van hangulata, ez ma elég ritka (akár még filmek között is), meg kell becsülni.

Én mindenkinek ajánlom. Eddig 10 pontos skálán pontoztam, de mivel itt csak 5 pontos van, ezért (félpontokat is bevezetve, a tökátlagos film a 2,5) egy magabiztos négyest adnék neki.

mondás: (4/5)
visszhang: (4/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr31199705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyeviga 2012.03.03. 16:19:39

Tündéri filmecske, nagyon szeretem.
süti beállítások módosítása