mozgás

tömeg

máshol

Kung Fu Panda 2

2011.06.03. 12:44 | Mainframe | 3 komment

Címkék: film

Kung Fu Panda 2 (2011) - Pont rezignáltan megjegyeztem Heorogrimnek, hogy Hollywoodban már csak franchise-ok vannak (folytatások, remake-ek, restartok, feldolgozások), ötletek meg nem. Tudom, stating the obvious. Erre itt van ez a folytatás, ami szerintem pont egész jól sikerült.

Az első rész legnagyobb problémáját változatlanul hordozza, miszerint a fókusz már-már zavaróan a főhősre korlátozódik, és mindenki más gyakorlatilag pármondatos háttérszerepekbe kényszerül mellette, holott lenne itt bőven mit kibontani. Az egyik jelenetben az imádkozósáska neki is áll valamit mesélni saját magáról végre, erre explicite lekussolják, hogy ez most nem róla szól. Engem az ilyenek zavarnak. Pláne úgy, hogy a panda viszont egy csomó töküres, viccesnek szánt, de nem (annyira) vicces jelenetet kap, amiket egy idő után nem tudtam annyira élvezni. És sajnos eléggé kifigyelt az animált karakter mögül Jack Black, akivel kicsit tele lett a hócipőm az utóbbi időben leforgatott botrány rossz filmjei miatt. Továbbá már az első részben sem értettem a szinkronok megválasztását. A legtöbb karakterhez annyira nem tett hozzá semmit, hogy épp ki a hangja (kivéve a pandához, és az sem volt mindig a legjobb dolog, ugye), sőt, néha egyenesen nem értettem, hogy kerül oda az illető (Dustin Hoffman mint idős kung-fu mester vörös panda? Ez hogy?).

Na, ennyit a nyavajgásról, mert egyébként jó lett a film. A főgonosz és viselt dolgai sokkal összetettebbek, érdekesebbek és változatosabbak, mint az első részben, és magát a cselekményt is sokrétűbbnek éreztem. A poénok többsége jól ül (a jós kecske majdnem összes jelenete emlékezetes volt), az akciójelenetek érdekesek, a látványvilág pedig már az első részben is erőssége volt, ez nem változott. A főgonosz végre nem körvonalas egyszerűségű volt, és már ezzel a kis komplikáltsággal is majdhogynem az övé lett a film, annyira érdekessé tudták tenni. Ja, külön tetszett a Don Kartácsra kísértetiesen emlékeztető farkasvezér, akinek még az angol hangja is olyasmi volt, mint az előbbi magyar hangja. :)

Erre mondják, hogy az egész családnak jó szórakozás, nem csak egy korcsoportot szolgál ki, hanem mindenkinek nyújt valamit. Még alacsony minőségben nézve is kifejezetten élveztem, valószínűleg megnézem még egyszer. Míg az első csak három és fél lett, ez megkapja a 4-est, mert egyszerűen jobban élveztem, és kész.

Ja, oltári nagy cliffhanger van a végén, szóval várható a 3. rész is.

mondás: (4/5)
visszhang: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr812953991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szrudi · http://www.pano360.hu 2011.06.03. 17:33:02

és tényleg írtál róla:
blog.haszprus.hu/bejegyzes/3703/kung-fu-panda/

:) nekem is úgy rémlett amúgy

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2011.06.03. 17:58:57

@szrudi: Pedig ott is rákerestem. Szerintem a kötőjelet szúrtam el. :) Köszi!

szrudi · http://www.pano360.hu 2011.06.03. 18:00:59

én cselesen csak a pandára kerestem :P gondoltam csak nem született olyan sok pandás bejegyzés :D
süti beállítások módosítása