mozgás

tömeg

máshol

Ninja

2009.12.09. 22:47 | Mainframe | 2 komment

Címkék: film

Ninja (2009) - Ez a film önmaga paródiája. Minden karakter mintha egy 15-20 éves B-kategóriás nindzsás filmből lépett volna elő, az alakítások nagy nullák, a sztori még nagyobb nulla. Minden van ellenben amire ez alapján számítani lehet. Örökké feszítő főhős, olyan harcművészet aminek japánhoz semmi köze, hiper-szuper dojo-ban nevelkedett kiscsaj aki képtelen leverni egy-két sztenderd gonoszkatonát (akik lowcost egyenruhás utcai bőrfejűek, egyébként), és minden, de minden elbaszott igénytelenül néz ki. Az egyébként gazdagon elhintett verekedős jelenetek is, fele időben csak azt látjuk ahogy az ügyeletes lúzerek szétrepkednek, az ütéseket nem is, vagy ha igen, akkor sajnos láthatjuk hogy fél méterrel az ellenfél előtt véget érnek, ami lehangoló. Béna effektek, egy órával előre megjósolható cselekmény, soroljam még? Úgy 15 percenként ment egyre lejjebb a pontszám, a legelején gondoltam még jó lehet egy 2,5-re, aztán csak 2, sőt 1,5, és így értünk el egészen 1-ig. Tragédia, nem javaslom. Mindezt a film utolsó 20 perce közben írtam, egyébként, szóval...

mondás: (1/5)
visszhang: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr931576907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZmanUK 2009.12.10. 10:20:03

LoL, én nem tudom emlékszel e még a : Nindzsa Színrelép c. filmre, amiben a BAJUSZOS Franco Nero volt a "jó" nindzsa, fehér ruhában, és feketében pedig Sho Koshugi a "gonosz". Namost dzsungelben kergették egymást, ahol néha szerencsétlen Francóra támadtak a "fekete nindzsa" emberei, a "piros" nindzsák! Gyermekkorom egyik meghatározó filmje! Még az sem zavart hogy Franco bajusza nem is dudorodott ki a fehér csuklya alól .... nem is tehette, mert azt sosem Franco játszotta :-)
Azt hiszem meg kell néznem ezt a filmet, hátha visszakapom azt az érzést! :-)

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2009.12.10. 12:53:21

@Zlot: Jaja, láttam jópár ilyen kultikus nindzsás filmet (nekem mondjuk az Amerikai Nindzsa volt asszem "a" film), és én is nem titkoltan nosztalgikus célokkal vágtam neki a filmnek, de még ezt is képtelen volt teljesíteni sajnos. Úgyhogy csak saját felelősségre, én mindenképp elenjavallom. ;)
süti beállítások módosítása