mozgás

tömeg

máshol

Keresztapa 2

2010.07.02. 17:53 | Mainframe | 1 komment

Címkék: film

The Godfather: Part II (1974) - Ez egy klasszikus, így félve írok róla bármilyen kritikát, lévén tömegek imádják, imdb #3 (!!!), '74 óta fogalom, szóval nincs nagyon helye semmilyen újratárgyalásnak.

Ennek ellenére azért megmondom, hogy én nem tudtam maradéktalanul élvezni. Az eleje jól indul, amíg a szokásos maffiás témák mennek, addig halad, érdekes, stb. De a családi problémák maffiózóéknál is családi problémák (rossz házasság, ilyenek), amik nem feltétlenül érdekelnek. Nem is értem, hogy miért pont a végére tették ezt a szálat, ráül az egész filmre.

Nem a film hibája, de az milyen már, hogy a hivatalos szinkronizált változatban nincs egy ráégetett felirat az olaszul elhangzó részek alatt? :S TV-ben futottam neki először még évekkel ezelőtt, de kikapcsoltam emiatt a szövegprobléma miatt, de gondoltam valakinek elgurult odabent a tekercse, vagy nemtom, erre most letöltöm, és ugyanez. Végül valami csühös fansubbal oldottam meg (igazából 3-ból ollóztam össze megfelelően). És ez nem a Béna Vígjáték 5-nél, hanem a Keresztapa 2-nél. Legalábbis vállalhatatlan.

Ez a szál egyébként (mármint Vito Corleone gyerek- és fiatalkora) érdekesebb volt, csak sokkal lassúbb, mint a "jelen".

A filmre öncélúan 3-at adok, szerintem az lehet a baj, hogy ez ma már kevés, nem időtálló a film. Sajnálatos. :(

mondás: (3/5)
visszhang: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr872111937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fl0werstar · http://fleurageneve.blogspot.com/ 2010.07.08. 16:35:32

Érdekesmódon nekem ez a trilógia olyan mint a Gyűrűkura fordítottja. Most ezt lehet vizualizálni, hoyg vajon miért is, de nagyon egyszerűen, míg ott a 2. volt a legerősebb, itt az a leggyengébb. Lehet, ezentúl a 2 Keresztapa közé bevetítem Frodót és barátait. Úgy kijön a folyamatos színvonal ;)))
süti beállítások módosítása