mozgás

tömeg

máshol

Hajógyári sziget nightlife körkép

2011.03.19. 21:18 | Mainframe | Szólj hozzá!

Címkék: kép hely kalandjaim társaság

Úgy tűnik, én csak spontán tudok elkeveredni ilyen partikba, de valahogy adott időközönként elkerülhetetlenül utolérnek az alkalmak. Most például 14-én este dobta fel Haszprus barátom az ötletet, hogy nézzünk ki a Hajógyárira, mivel aznap este van kombinált belépő, ami jó az összes helyre. A Dokkon/Coronitán kívül még nem voltam ott máshol, így kaptam az alkalmon. 8-tól bemelegítés, 1-kor érkezünk, a többit pedig alább követhetitek:

Első megálló: Studio
Ez a legnagyobb hely, ellenben még az én botfülemmel is meg tudom állapítani, hogy a hangzás kifejezetten szar, effektíve torz. Ami egy ilyen helyen szerintem égő. Ellenben minden másban ez a hely vezet: nagy, változatos tánctér, jó fények, lézer, és nekem a zene is bejött, kicsit lágyabb volt, mint a múltkoriak, gondolom itt ennek a közönsége a fő célpont. Sterbinszky játszott, akit így végre láttam élőben is. Itt voltak a legtöbben (legnagyobb hely lévén ez nyilvánvaló, de fajlagosan is, egyébként), a tömeg néha kicsit fárasztó volt, de ilyen ez a popszakma. (totál képzavar...)

Második megálló: Coro Café
Itt belépés előtt vettem egy nagy levegőt, mert az előzetes információkból az a kép alakult ki bennem, hogy ez valami atomkemény hely lesz full minimál zenével, és az erre gerjedő réteggel. Aztán kellemesen csalódtam, meglepően élvezhető volt az egész. Classics Party volt a kiírás szerint, én álltam a falnál és Wagnert vártam. (not) Ez a hely kifejezetten kicsi (ilyen jellegű szórakozóhelyhez szerintem bőven _túl_ kicsi), és a tánctér sincs túl jól megoldva, a nagyját elfoglalja egy emelvény, amin kevesen férnek el, és ők is alig tudnak mozogni. Fények alig, de innen valahogy nem is hiányzik. Nekem tetszett.
Ja, itt volt egy partyfotós srác is, ez az egy kép az ő munkája, szerintem állat lett:

Harmadik, extrém rövid megálló: Pink!
Bementünk, konstatáltuk, hogy RnB megy, és már fordultunk is meg... Nekem inkább ilyen "csajos" helyként hatott abban a 10 másodpercben, amit eltöltöttem bent.

Végállomás: Dokk/Coronita
Itt is valami speciális este volt, mivel 4-kor nem volt váltás, a buli végig a Dokkban maradt. A helyet már leírtam múltkor, azóta sem változott semmit. Maximum annyi, hogy kisebb volt a tömeg. Mondjuk így is lett egy olyan incidens, hogy egyszercsak odafordul hozzám egy csaj, és nekiáll valamit nagyon magyarázni. Vagy fél percbe tellt megértenem (a hangerő miatt csak a mutogatás játszik, ráadásul kb. sötétben), hogy azt magyarázza, hogy elnézést kér, amiért megégetett a cigijével. Na, ezután újabb fél percig egész más táncot adtam elő: kerestem, hogy basszus, hol égetett meg. Aztán kiderült, hogy inkább sehol. :D Én megint végtelenített módba kerültem (később több napos böjtje lett, egyébként), de Haszprus 7 felé jelezte, hogy menjünk, így elindultunk.

Érdekességképpen megjegyzem, hogy visszafelé nő volt a taxis, szóval nem csak a legendákban léteznek. :)

Sokkal jobban éreztem magam, mint múltkor, jobb volt jönni-menni, mint egy helyen lehorgonyozni egész éjszakára. Az egész szigetet egyben pontozva pedig 4,5 is simán kijön, mert még úgy is átjön, hogy mennyire egyben van, hogy abszolút nem érzem saját terepemnek. Tuti megyek még. ;)

update: Betettem pár botrány rossz telefonos fotót is, hogy azért valami mégiscsak legyen, meg ha már megcsináltam őket, ugye. Az utolsó képen a csaj nem tudom, ki, de Haszprus szerint akart tőlem valamit. Ekkor már f7 felé jártunk, így nem voltam olyan állapotban, hogy ilyeneket észrevegyek, vagy akár érdekeljen. :D De így utólag a képről beazonosítva szimpatikus, mivel 6230-a van. (Meg jó melle. Kocka-e vagyok?)

mondás: (4,5/5)
visszhang: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr212754214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása