mozgás

tömeg

máshol

Reader's Digest - a nagyszerű lehetőség

2011.01.04. 17:33 | Mainframe | 6 komment

Címkék: kép poén szánalmas reakció

Mert valljuk be, az. Tényleg. Én vissza is küldök nekik mindent, amit csak lehet. Persze nem a saját adataimmal, hanem mindenféle kreatív inzultussal kitöltve. Elvégre ők állják a postaköltséget. Nekem fél perc szórakozás, nekik egy százas. Egyszer majdcsak bedől a birodalom, ha elegen elkezdik ezt csinálni. (mf@naiv.hu)

(Képekkel gazdagon illusztrált update a tovább után.)


update: a fentit akkor írtam, amikor még csak egy levelet küldtek, két reklámbullshit oldallal, és egy levelezőlap formátumú (szintén fent látható) visszaküldhető cuccal. Aztán másnap (ma) megjött a lovasság is: a képen látható megaboríték a legdurvább '90-es éveket visszaidéző reklám- és szemkiszúró nyereményjáték-halommal.

Ebben már rendes, bérmentesített boríték is volt, aminek mindig örülünk. Ezt a varázsigét kell megkeresni a küldeményben:

Aztán ha megvan, fogod az összes többi szarságot, és visszatömködöd ebbe a borítékba, így talán könnyebben átfut nekik, hogy miért kapják, amit kapnak. A matricákat azért lehetőleg ragasztgassuk fel, ne látsszon már kilométerekről, hogy nem lesz jó nekik a levél tartalma.

Pluszpont jár a további kreatív megoldásokra. A stílusos tinkerer bosszúja például némi random fémhulladék formájában tud manifesztálódni. A képen látható csavarok bármelyikét csúzliból kilőve könnyedén leteríthetünk egy lovat.

A végeredmény pedig az alábbi negyedkilós csoda (ennyit a "ne látsszon messziről..."-paradigmáról), mely bármilyen kurvaanyádnál ékesebben közvetíti véleményünket a cég felé. A legrosszabb esetben esetleg nem veszik majd át, ha látják, hogy mekkora. Ezesetben a posta saját belátása szerint léphet, mert a borítékra írt kamu feladót (jó, tudom, nagyon iskolás színvonalút találtam ki, de fél percnél többet nem is akartam szánni a dologra) nem tartom valószínűnek, hogy megtalálnák. Vagy ha mégis, hát mi van akkor...

Legjobb esetben (és ha a posta a sarkára áll, akkor ez lesz) átveszik, és kifizetik a túlsúlyt, majd feltépik, és ott fognak állni a saját reklámfecnijeikkel. Priceless.

További ötleteim: ha belecsomagoltad az elérhetőségeidet tartalmazó nyomtatványaikat is, és esetleg megkeresnek valamilyen úton-módon, akkor saját belátás szerint lehet velük szórakozni tovább. Egy amcsi esettanulmányban olvastam olyat is, hogy emberünk a túlsúlyt jelentős mennyiségű aprópénzzel érte el, amit aztán a wtf-arccal jelentkező cégen tévedés címén még be is hajtott. Ezt itthon szerintem nem lehetne megcsinálni, de ha valaki akarja, hajrá.

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr882560447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fl0werstar · http://fleurageneve.blogspot.com/ 2011.01.08. 16:27:18

Mindenképp tudni akarom, mi lett! :D

Asszem én is csináltam már hasonlót gyerekkoromban, bár mi csak a kamu címig jutottunk. :)

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2011.01.08. 18:22:03

@fl0werstar: Egyelőre feladtuk, szerintem annak van a legnagyobb esélye, hogy ennyi. De ha lesz fejlemény, lesz update is.

Montana.. 2011.01.10. 10:27:03

Ezek nálam is spamelnek. Illetve múlt idő, mert megnéztem, volt pofájuk a központi adatnyilvántartásból kikérni a címemet, úgyhogy jól letiltottam az adatszolgáltatást. Kaptam róla szép pecséteslevelet a KEK KH-tól, és azóta nem is jön ilyesmi. De a te megoldásod mindenképpen kreatívabb! :)

Haszprus · http://blog.haszprus.hu 2011.01.10. 13:31:04

Ezen szakadtam a röhögéstől. :)

Pas · http://pasthelod.hell-and-heaven.org 2011.01.21. 08:10:59

Hah, én olyat tudnék elképzelni, ami mondjuk a tisztelt címnél finoman elkezd lebomlani. Mondjuk párizsit tennék bele. Poor man's biological agent :)

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2011.01.21. 10:47:15

@PAStheLoD: Ezzel az a gond, hogy szerintem hamarabb feldolgozzák, rájönnek, és kidobják, mint hogy rendesen elkezdene bomlani. Illetve vagy úgy becsomagolod, hogy a postán ne jöjjenek rá, hogy romlandó van a csomagban (de akkor nem jön át a kívánt hatás sem), vagy nem lesznek hajlandók kézbesíteni.
süti beállítások módosítása