mozgás

tömeg

máshol

Első avagy "epikus" blogtali beszámoló

2010.12.24. 19:51 | Mainframe | Szólj hozzá!

Címkék: blog hely társaság

Megejtettük a blog első hivatalos összejövetelét, ami már egy ideje érett, elvégre a blog is más lassan másfél éves, és a közösség nagy része egyébként is adott volt a személyes találkozóra is akár. Mégis sok újdonságot rejtett magában a dolog, mert hiába ismertem külön-külön az összes résztvevőt, ők így együtt teljesen vegyes, és egymásnak nagyrészt ismeretlen társaságot alkottak.

Mégis relatíve jól zajlott le a dolog érzésem szerint, mindenki könnyedén oldódott (pedig nem is mindenki fogyasztott alkoholt), és hamar meglett a közös hang is. Sajnos csoportkép nem készült, de több részletben megtekinthető a társaság Haszprus blogján a vonatkozó  bejegyzésben, mivel ő volt a party hivatalos fotósa, ezt ezúton is köszönöm neki.

Ejtenék pár keresetlen szót a helyről is, mely ugye végül nagyjából önkényes döntésem alapján a Dark Mokka lett. Régen jártunk ide viszonylag sokat. Itt voltak a Haszprus-Mefi-Mainframe bloggercsúcsok, itt keveredtünk _majdnem_ lánybúcsúba, és még sorolhatnám az abszolút kellemes emlékeket. Pont ezért ért ekkora csalódásként a tegnapi teljesítményük. Én magam csak koktélokat ittam, de egyik sem lett jó a háromból. A Gin Fizzben abszolút nem éreztem az alkoholt, és ízletes sem volt, pedig itt kaptam anno ebből a legjobbat, amit életemben innom sikerült (sőt, szerintem a komplett koktél-toplistát is ez vezeti, ha nem számoljuk Adams és Szama barátaim Lukréciáit). A Zombie-ba idegen ízek kerültek, amiknek szerintem ott semmi keresnivalójuk nem volt (pl. kókusz). A Tequila Sunrise pedig kétfázisú folyadék lett, abszolút külön éreztem a tequilát és a különböző kiegészítőket, nem állt össze, nem volt jó. A többiek a kajarészlegen jártak hasonló sikerekkel, ugyanis végigzongorázták a bagett-kínálatot, csak hogy kiderüljön, hogy csak szalámis van. Illetve az egyik koktélt sem tudták elkészíteni, amit kikértünk. Amit kértünk, azt mondjuk korrekt idő alatt megkaptuk, szóval a kiszolgálással nem volt gond, és az árak továbbra is a visszafogottabb kategóriába tartoznak érzésem szerint.

Összességében hármast adok a helynek (hangsúlyozom: a helynek, nem a blogtalinak általában). Régen négy-négy és felet adtam volna, de ez most eléggé letört, nem tudom megyünk-e még.

Köszönöm mindenkinek, hogy eljött, remélem, látjuk még egymást a közeljövőben!

 

mondás: (3/5)
visszhang: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr472537378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása