mozgás

tömeg

máshol

Dokk & Coronita

2010.11.06. 19:14 | Mainframe | Szólj hozzá!

Címkék: hely kalandjaim társaság

Mindenki abszolút megütközésére be kell vallanom a tegnapi/mai bebaszás apropóját: csatlakoztam Haszprus barátomhoz, és elmentünk a hajógyárira, kezdve a bulit a Dokkban, folytatva a Coronitában. Előtte otthon készültünk rá, ami nem biztos hogy jól volt ütemezve, ugyanis f8 felé érkeztem oda, 9-10 felé már be voltunk állva mint a gerely, aztán rájöttünk, hogy enni is kéne, szóval Oktogon Meki, ezalatt pedig gyakorlatilag totál kijózanodtunk. Bár igazság szerint abszolút nem emlékszem, a Meki és az érkezés a Dokkba mikor történt, majd Haszprus kiegészíti. Éjfél után, az tuti.

Mivel éreztem, hogy bármilyen további alkoholfogyasztás a határaim erős feszegetése lenne, ezért inkább nem kockáztattam meg, illetve miután úgy 1-1,5 óra aktív csapatás után bátorkodtam inni egy ásványvizet, mire teljesen legyengültem, és elkezdett rólam szakadni a víz, a továbbiakban inkább semmit nem ittam. Gondolom elég húzósan dehidratálódtam az este folyamán, de hát istenem, ez van.

Eléggé sokkolt, amikor az este közepén derült ki, hogy a Coronita pl. 4-kor nyit. Igen, _nyit_, és igen, hajnali 4-kor. Mondjuk a Dokk már 10-kor. Szóval ezek a helyek eléggé specifikus közönségnek valók leginkább, amibe én nem annyira tartozom bele, de mindenre képes vagyok, úgyhogy ettől a feladattól sem hátráltam meg.

A két hely igazából egy épület, és egybe vannak nyitva. A belső tér elég jól meg van csinálva, a hang jó, de például fények tekintetében semmi olyannal nem találkoztam, amivel akárhol máshol még nem (akár ilyen ZP-szintű helyeken). A közönség Haszprus előzetes paráztatásával ellentétben szerintem teljesen normális volt (igaz hozzá odament egy kopasz figura barátkozni, valószínűleg összekeverte egy haverjával, Haszprus meg szentül hitte, hogy meg akarja ölni :D).

A csajok túlnyomó többsége az a közmondásos "mű" kategória, de voltak természetesen is nagyon jól kinézőek. Plusz az aznap esti rendezvényre tekintettel voltak táncoslányok is, akik viszont szerintem lehangolóak voltak. Egyrészt ők képviselték a mű kategória csúcsát, másrészt az az unott lötyögés, amit műveltek, az kiábrándító volt. Egy csomó átlagos csaj a tánctéren sokkal jobban vonzotta a tekinteteket, mert nem az látszott rajta, hogy ez most meló, és muszáj. Így nem lehet táncolni, ennyit még én is tudok. Cserébe egyet kell értenem szakértő kollégámmal, miszerint kurvajó seggük volt (ruha rajta meg elég minimális).

A pasik viszont teljesen vegyes összetételűek, abszolút nincsenek többségben a gyúrós kopaszok. Azt szerintem az ilyen klasszikus divathuszárok alkotják, de előfordult még a korosabb kategória is, illetve az ilyen nyeszlett (nem mintha én nem lennék az, nem azért), számomra sehová sem tehető programozófejű srácok. Ja, fun fact: én voltam az _egyetlen_ hosszú hajú férfi az egész este folyamán a két helyen összesen. Direkt figyeltem. Haszprus előzőleg még azt is feldobta, hogy esetleg nem fognak beengedni emiatt, mire én kiröhögtem, és végül nem is volt semmi ilyesmi, még csak a kísérlete sem.

Köztudomású rólam, hogy nem tudok (sőt: nem szeretek) táncolni, de egyrészt ritka alkalmakkor, amikor elkap a lendület (ld. még Montana lánybúcsúját ezügyben), akkor szeretek, és annyira tudok is, mint itt a közönség nagy része. Úgyhogy elég jól el tudtam foglalni magam. Azért remélem nem sok fotó készült. :P Itt az egyetlen, amit Haszprus csinált, telefonnal, szóval olyan is, de több mint a semmi. ;)

Amin viszont meglepődtem, bár Haszprus előzőleg felhívta a figyelmemet rá: ez nem egy ismerkedős-felszedős hely. És tényleg. Nem mintha igényem lett volna rá, vagy akár próbálkoztam volna ilyesmivel, de ez volt a másik dolog, amire az este folyamán fokozottan figyeltem, hogy alakul-e ki valami kommunikáció (a zene hangereje mondjuk ezt erősen szabotálja, konkrétan azt sem lehet hallani, amit közvetlenül beleordít az ember a másik fülébe két centiről), vagy kezdeményezés akárhol, de nem. Egy-két hamvába holt próbálkozást láttam (tipikusan sakálrészeg pasik főszereplésével), de semmi komolyat. Ez engem őszintén szólva meglep. De ebből is levonhatjuk az elején már megfogalmazott tanulságot: ez egy hardcore partihely. Ide tényleg szórakozni jönnek az emberek, nem másért. De azt rendkívül komolyan is veszi a többség, egyébként. (Ezt sokféleképpen lehet érteni, és kb. mindegyik értelmezés meg is felel a valóságnak. Azon már én sem lepődtem meg, amikor két pasit láttam bemenni ugyanabba a fülkébe a wc-ben. És kicsit sem hittem azt, hogy melegek.)

Eleinte vinnyogtam, hogy fáradt vagyok, menjünk haza korán, de aztán elkapott a gépszíj (felhívnám a figyelmet a kicsit korábban említett tényre, hogy eddigre már színjózan voltam, egyébként), és hajnali 5-ig tartott a lelkesedésem. Haszprus unszolására még 6-ig ellötyögtem, de már nem volt bennem energia semmihez, így kénytelen voltam otthagyni őt (mint megtudtam, kemény fél órát csapatta még, amit azért sajnálok, mert így azért kicsit fura volt lezárni az estét, de hát nem akartam elrontani az örömét).

Hazafelé egészen úgy éreztem, mint aki felébredt, aztán persze amint hazaértem, egyből kidőlés lett, és délig alvás. Lehet, hogy megyek majd még ilyen bulira valamikor, de azért éreztem én is, hogy nem az én világom, meg szélsőségesen lehasznált. Én az ilyen hardcore dolgokhoz szerintem túl lusta vagyok.

Én adnék a helynek úgy négy pontot, mert jól éreztem magam (és hát ez a lényeg), és teljesített mindent, amit vállalt, de egy-két megoldás lehetett volna jobb is, és persze mert nem éreztem magam igazán elememben (mert ugye ez egy szubjektív értékelés, szóval ez is faktor).

mondás: (4/5)
visszhang: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr582429013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása