mozgás

tömeg

máshol

Piranha

2010.10.14. 00:40 | Mainframe | 1 komment

Címkék: film

Piranha (2010) - Ez valami remake, de nem láttam az elődöt, így erről nem tudok szólni. Csak azt detektáltam hihetetlen képességeimmel, hogy ez a film nem veszi magát komolyan. Volt jópár olyan jelenet, aminél majdnem rámjött a hangos röhögés (a csúcs, amikor a búvár meggyújtja a jelzőizét, és ott állják körbe a halak, tiszta Bugs Bunny). A film első harmada a szokásos felvezetés, karakterek bemutatása, nem túl érdekes, eltekintve az eszetlen mennyiségű csöcstől, amit lépten-nyomon az arcunkba tolnak (nem mintha ez baj lenne).

Egy rövid jelenet erejéig még Gianna Michaels is megjelenik (gondolom a csöcsről ő volt az első, aki a készítők eszébe jutott, nem is minden alapot nélkülözve), volt olyan jó színész, mint bármelyik más mellékszereplő. Húzónévnek itt van maga Quinn Mallory von Sliders, avagy Jerry O'Connell, Ving Rhames, Christopher Lloyd (na vajon ki ő, csak nem a tudós? :D), és  még Richard Dreyfuss is tiszteletét teszi.

Aztán persze egy idő után elindul a művér locsolása hektószám (szó szerint, komolyan), és a kezdeti elrettentő béna animációk is feljavulnak. Két jellemző kíséri a mészárlós jeleneteket: kreatív és félkomoly. Elég durva dolgokat láthatunk, de egy pillanatra sem lehet rendesen félni, mert ott a vígjátékos jelleg. Én például ebéd közben néztem a filmet, persze lehet, hogy csak én vagyok kurva erős, ki tudja. :D De mindenképp díjazandó az a sok elborult ötlet, amit beletettek a cuccba, láttam már egyet s mást, de itt gyakran csak néztem, mint hal a szatyorban. No pun intended. :)

Ettől függetlenül érdekes volt, fenntartotta az érdeklődésemet, drukkoltam a hősöknek, hasonlók. Mondjuk néhány jelenet megint kicsapta a biztosítékot, pl. amikor puskával lőnek a derékig érő vízben a halakra az áldozatoktól centikre. Hatékony.

Mindenesetre jár a filmre egy 3,5. Moziban, 3D-ben biztos jobb, nekem jó volt 2D-ben otthon, nem érzem olyan monumentálisnak.

mondás: (3,5/5)
visszhang: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr542370316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PlaTina512 2010.10.19. 19:46:39

Nem mondom, hogy megnéztem, inkább csak végigpörgettem. Egyszerűen nincs erre a filmre szavam..
A "hableányos" jelenet pl sehogy se passzol a sztoriba, csak a percekig nézhetsz 2 meztelen csajt, akik minimum gyöngyhalászok, mert sose jönnek fel levegőért.
Azok a vérengzős jelenetek meg egyszerűen , áh, nem lehet leírni. Az ilyen filmek kötelező momentuma az önfeláldozás, na ebben azt is sikerült nevetségesre megcsinálni, szerintem a nagyfeka botmixerrel poénosabb lett volna.
A faszos poént meg pláne nem tudom hova tenni, a film végéről nem is beszélve.
Nem tudom szavakban kifejezni ezt a filmet, de kár volt a pénzért szerintem.
süti beállítások módosítása