mozgás

tömeg

máshol

Nem értem - 5

2010.05.16. 20:22 | Mainframe | 9 komment

Címkék: net szánalmas beszólok folytatásos

deviantArt-on egy ideig a legnagyobb megdöbbenést az váltotta ki belőlem a newest artisan crafts csatornát böngészve, hogy egyes emberek Én pici pónim-figurákat dekoráltak ki a legkülönbözőbb, totál oda nem illő módokon. Olyasmikre kell gondolni, hogy pókemberesre, meg x-menesre, meg freddysre, jasonösre, és még amit el tudtok képzelni, meg amit nem, úgy is. Volt hogy 2-3 oldalnyi is volt ezekből egymás után, simán.

De az új hullám simán túltesz ezen: sokadik embertől látom, hogy csinál egy kitömött állatot (mármint igazit, nem ilyen plüss izét), és utána fogja, és végigfotózza a legkülönfélébb ház körüli helyszíneken, láthatóan afeletti örömében, hogy neki most van egy ilyen állata. Kiteszi a kertbe, beállítja valami életképbe, de ami kibaszta a biztosítékot, az a fotelben, távkapcsolóval tévéző prérikutya volt. Mindez az artisan crafts-ban, mondom mégegyszer.

Oké, hogy benne van a site nevében, hogy deviant, nade határok kérem, határok.

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr902004074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Friplifrapli 2010.05.17. 20:31:29

És innen már csak egy lépés a kerti törpe...

Heorogrim 2010.05.17. 21:31:52

Huh, most elképzeltem egy kitömött törpét a kertben... :S

fl0werstar · http://fleurageneve.blogspot.com/ 2010.05.18. 22:15:57

:D kitömött törpe... ez jó...

nekem tetszik amúgy. ki kellene találni, mi lesz a következő hit, és megelőzni a trendet... hmmm...

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2010.05.19. 02:19:50

@fl0werstar: Tudunk mi olyan elmebetegséget kitalálni, ami üti ezeket? :D

Friplifrapli 2010.05.19. 08:16:47

Szerintem simán. Mivel a kitömött törpéről én egy kitömött töpernövésű emberre asszociáltam (beteg vagyok), simán bejöhet a díszmúmia, az ízlésesen kialakított házi temető... vajon normális az, ha csak ilyen morbid ötleteim vannak?

Pas · http://pasthelod.hell-and-heaven.org 2010.05.19. 17:22:55

Woah és van új deviantArt, immár a 7. És megint kicsit átvariálták, de egész szép. Mint mindig :)

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2010.05.19. 17:39:04

@PAStheLoD: Tegnap vettem én is észre. Nézelődöm, ilyesmi, leteszem, megnézek egy filmet, felugasztom, nyomok egy frissítést, és hoppá, egy másik oldal néz vissza. Kérdőjel alakú volt a fejem úgy fél percig. :D
süti beállítások módosítása