mozgás

tömeg

máshol

Man on the Moon

2010.01.31. 10:03 | Mainframe | 2 komment

Címkék: film

Man on the Moon (1999) - Andy Kaufman életrajza Jim Carrey előadásában. Amíg a filmet nem láttam, addig nem is tudtam hogy láttam Kaufmant a Taxi-ban még régen, mint Latka. Bár a film szerint ez a szerep pont nem volt kedve szerinti, szóval nem érzem úgy hogy ezzel reprezentatív képem van róla. :)

Mindenhol ki van emelve, hogy nem értették meg őt, a személyét, a humorát, semmit. Nos, ezzel sajnos én is így vagyok, ezért a film nagy részét nem is sikerült megfelelően értékelnem. Ellenben meg kellett állapítanom hogy Jim Carrey ismét kapott egy testhezálló szerepet. Az életrajzi részek jól ülnek, és egész korrektül meg van csinálva az egész, csak hát ugye pont a lényegi résznek nem sikerült számomra átjönnie... Azért sejtem hogy nem lehetett tehetségtelen figura ez a Kaufman, a semmiért nem lesz valaki ikon a komédia világában. (Bár a filmben többször is visszautasítja hogy ő ebben utazna.)

Nehéz helyzetben vagyok a pontozással, adok rá 2,5-et, és újra aláhúzom hogy ez az én szubjektív pontszámom. Akinek ez bejön, biztos többet ad, akinek meg nem, az kevesebbet.

mondás: (2,5/5)
visszhang: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr801708438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Friplifrapli 2010.01.31. 13:40:06

De hát ő skizofrén volt, így eleve kb. lehetetlen reprezentatív képet kapni róla... Egyáltalán, melyik Andy Kaufmanról? :) (Mondjuk tőle még az is kitelhetett, hogy a skizofréniát is csak eljátszotta, aztán csak nevetett azon, hogy ezzel jól megkavarta a világot maga körül...)

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2010.01.31. 14:04:47

@Friplifrapli: A filmben szándékosnak és megtervezettnek mutatták be a különböző személyiségeit, nem feszegették ezt a skizofrén-vonalat. (Egyébként örülök hogy kommentelsz végre. :) )
süti beállítások módosítása