mozgás

tömeg

máshol

Coraline és a titkos ajtó

2009.07.08. 08:46 | Mainframe | Szólj hozzá!

Címkék: film

Coraline (2009) - Csak utólag láttam hogy az egyik író Neil Gaiman, ha ezt tudom, rögvest megnézem. Egy stop-motion animációról van szó egyébként, a látványvilága rettentően hasonlít Tim Burton munkáira, nagyon viszi az enyhén nyomasztórémisztő, szürreális vonalat.Az imdb szerint belefér a Parental Guardiannel látogatható kategóriába, én nyugodtan aggatnék rá valami magasabb korhatárt, egyrészt a konkrét látványok és történések, másrészt az érintett témák (szülőkkel való elégedetlenség miatti elszökés, egy anyafigura démonizálása, ilyesmik) miatt. Nem hiszem hogy bármelyik is kisebbeknek való volna. Ami bennem szorongást idéz elő, az egy kisebb gyerekben elképzelhető hogy sokáig kiható károsodást is. Pedig én abszolút nem szoktam károgni az ilyen gyerekbiztos dolgokról, csak itthon sok a hülye aki azonmód beülteti a kölykét egy filmre amint abban nincs kefélés vagy lövöldözés. Ami nagy hiba.

Visszatérve a filmre, igényes, jó munka, lekötött, élveztem (annak dacára hogy hajnalban néztem, és már elég nyűgös voltam), megérdemel egy négyest.

mondás: (4/5)
visszhang: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr601232501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása