mozgás

tömeg

máshol

Bridget Jones 2

2009.07.06. 08:53 | Mainframe | Szólj hozzá!

Címkék: film

Bridget Jones: The Edge of Reason (2004) - Az első rész még pont nézhető volt, igaz nyilván inkább a csajoknak készült és nem nekem. De ez a második már minőségileg is elég nagyot zuhant, a mondanivalóról nem is beszélve (de ahhoz akár még szerintem is inkompetens vagyok). Azért néztem meg mert hirtelen nem volt nálam más, és kb. ilyen érzésem is lett a végére, hogy ez egy kényszerfilm, amit csak becsületből ültem végig. Renée Zellweger helyenként kifejezetten rondán néz ki benne (nem azért mert telt, azért mert ronda), tele van töltelékjelenetekkel, a dialógusok iszonyatosan színvonaltalanok, a történések erőltetettek. A végén lévő leszbijelenet felhúzza az értékelést egy szánalmas egykettedre, de jobbat nem tudok adni.

mondás: (1,5/5)
visszhang: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr471227220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása