mozgás

tömeg

máshol

Mongol

2009.06.29. 19:56 | Mainframe | Szólj hozzá!

Címkék: film

Mongol (2007) - Egy film Temüdzsinről, akit később Dzsingisz Kánként ismerhetett meg a világ. A plakát megint kicsit megtévesztőre sikerült, mert én rendesen tömegjelenetes-csatás-gyakós filmet vártam tőle, enyhe hollywoodi bullshittel, erre kapunk egy életrajzi drámát a világhódító korai éveiről, kb. úgy tálalva mint egy természetfilm a mongol sztyeppékről és az ott élő népekről. Szóval csata kevesebb van, de az legalább jó, nem kell tartanunk a szokásos idióta amerikai kétkardozós-duplaszaltós mutatványoktól (de azért a plakátra kellett a két kard, mert vagi). Ellenben sok dialógus van, rengeteg menekülés (úgy a film kétharmada erről szól), sok gyönyörű táj, ilyesmi. Kicsit lassabb folyású mű, de akit érdekel ez a világ, annak érdemes lehet megnézni. Minőségi munka, ehhez kétség nem férhet, csak szerintem szűkebb az a réteg akit ez ilyen mennyiségben leköt. Engem lekötött volna, de teljesen más elvárásokkal ültem le elé, ezért csak egy 3,5-ös élményt tudott nyújtani (az új 5-ös skálán természetesen).

mondás: (3,5/5)
visszhang: (3/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr41216205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása