mozgás

tömeg

máshol

Trópusi Vihar

2010.05.01. 14:01 | Mainframe | 3 komment

Címkék: film

Tropic Thunder (2008) - Teljesen elmebeteg film, hálisten saját magát sem veszi komolyan, ettől lesz jó. Sok a név, Ben Stiller, Robert Downey Jr., Jack Black (aki itt is természetesen "Jack Blacket alakítja" :P) a főszerepben, de mellettük ott van még Tom Cruise (saját magától teljesen idegen szerepben), Matthew McConaughey, és Nick Nolte is. Az egész filmet egy olyan hangulat járta át, hogy "srácok, itt van ez a halom pénz egy filmre, van valami alapötlet is, de leginkább baromkodjunk kedvünkre, aztán meglátjuk mi lesz belőle...", ami ugyan nem fog sokat dobni a minőségen, de könnyed lesz, laza, nézhető, és szórakoztató. Sajnos szinkronos változatot néztem, ami gondolom járt némi poénveszteséggel, de összességében nem volt rossz. Sok jelenetnél hangosan felnevettem, pedig nem nagyon szokásom. Külön odavertek az elején lévő műtrailerek. :D

Egylövetű vígjáték, ordas nagy baromság, de ha ennél többet nem várunk el tőle, akkor hálás film, megéri megnézni. 3,5 jár rá.

mondás: (3,5/5)
visszhang: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr71966505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PlaTina512 2010.08.04. 23:43:07

Most néztem meg, hát nem az én műfajom, szerény véleményem szerint valahol a nulla és a kalap fos között leledzik:D

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2010.08.05. 00:21:43

@PlaTina512: Nemár, Downey Jr. azért mekkora volt már. :) Meg az elején a kamuelőzetesek? Azokon önmagukban sírtam.

PlaTina512 2010.08.05. 22:35:00

@Mainframe: De itt kb ki is fújt. Bár nekem Downey bácsi is csak kb a film feléig volt poén, utána már nagyon erőltetettnek éreztem.
süti beállítások módosítása