mozgás

tömeg

máshol

Up in the Air

2010.04.02. 22:30 | Mainframe | 2 komment

Címkék: film

Up in the Air (2009) - Megint néztem furán, hogy ez a film is jelölve lett a legjobb filmre idén. Hát ez sem az az anyag, azt kell mondjam. Ettől függetlenül jó, mert realista. Romantikus vígjáték/dráma esetében ez nagyon erős jópont. Előfordulnak benne az ilyen filmekben megszokott jelenetek, de itt úgy kerekítik le hogy nem érez harsány Hollywood-ízt utána az ember. Poénokat nem akarok lelőni, de amikor az a jelenet amiben főhősünk eléri amit egész addig akart, de már nem tud úgy örülni neki (ez megint tipikus az ilyen filmekben), olyan jól volt ábrázolva hogy én éreztem magam rosszul a monitor előtt. (Mert kalózkodtam, nyilván azért...) A romantikus szál sem tud beteljesedni, a film nagy antitézise sem nyer teret végül, gyakorlatilag ugyanott vagyunk a végén mint ahol elkezdtük, de persze mégsem teljesen.

Szóval tetszettek a megvalósítások, Clooney-t annyira nem csípem, de erre a szerepre jó volt. A kiscsaj (bizonyos Anna Kendrick) csillogott talán a legjobban, annyira idegesítő karaktert tudott csinálni hogy már az én idegeimre is ment a főhősén túl. Az Oscarra azért nem tartom méltónak, mert semmi újat nem hoz be a köztudatba, egy jó film és kész. Nekem további kis pluszt jelentett hogy elég nagy mértékben tudok azonosulni a főhős életfilozófiájával, ezért komolyan izgultam hogy mit tudnak kihozni belőle.

Kap egy négyest.

mondás: (4/5)
visszhang: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr551876093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Friplifrapli 2010.04.06. 06:04:15

A probléma létező, de a megvalósítás irreális, amerikai, mesterkélt. Nemtetszős.

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2010.04.06. 09:49:31

@Friplifrapli: Kifejtenéd ezt kérlek? Mert ugye én pont ellenkezőleg éreztem, és tanulságos lenne ütkztetni az érveinket.
süti beállítások módosítása