mozgás

tömeg

máshol

Lucky Number Slevin

2010.01.11. 20:08 | Mainframe | 4 komment

Címkék: film

Lucky Number Slevin (2006) - Ilyen trükkös akció/krimi (A ravasz, az agy..., Blöff, Kiss Kiss Bang Bang, Rock'n'Rolla, stb.), ami kezdi kinőni magát egy új műfajjá, vagy ha nem, hát kéne. Szerintem van annyira élvezhető mint az előbb említettek. Sok benne a csavar és a fordulat, és erős a dialógus, mint az ilyenekben általában. Lucy Liu végre olyan karaktert játszik, aki nem öl mindenkit halomra, és még kedves is (számomra mindenképp ő volt a legemlékezetesebb, nem feltétlenül jogosan). Ja, Bruce Willis nem összevert fejfájós rendőr, most az egyszer (hanem a Sakál, kicsit lazább kiadásban :D). Morgan Freeman megint egyedül az orgánumával elviszi a szerepet. :D Nekem nagyon tetszett a film, mint ez a műfaj általában is, ezért rá merem akasztani a 4,5-et is. Mindenkinek tudom ajánlani.

mondás: (4,5/5)
visszhang: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr201625270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szrudi · http://www.pano360.hu 2010.01.11. 21:04:37

Amikor megláttam Readerben a film címét, reméltem nem húzod le vmi 3 pontra :D

Örülök, hogy tetszett szerintem is jó, kár hogy régen láttam már.. De talán megvan még valahol :)

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2010.01.11. 21:18:36

@szrudi: Ó, nem húzok én le mindent, csak ami megérdemli. :P :D
süti beállítások módosítása