mozgás

tömeg

máshol

Street Fighter: The Legend of Chun Li

2009.07.08. 16:30 | Mainframe | Szólj hozzá!

Címkék: film

Street Fighter: The Legend of Chun Li (2009) - Semmi, de semmi esetre se nézzétek meg. SF-fanok még kevésbé. A karakterek kinézete köszönőviszonyban sincs a játékbelivel (Bison szőke kecskeszakállas juppiköcsög, Gen egy harmincas feketehajú fószer, és bazmeg még a címszereplő is totálisan zéró közös jegyet hordoz játékbeli önmagával...). A történet kurva vontatott és abszolút feszültségmentes. Úgy a felénél meguntam és elkezdtem belekattingatni a harci jeleneteket keresve, de mivel azok is totál érdektelenek voltak (nem, nincs nagy tournament jellegű fight a végén, én is azt vártam), ezért ki is lőttem.

Erre egy felet adok, és elgondolkozom hogy milyen lesz az ami nullát ér majd...

mondás: (0,5/5)
visszhang: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr771232477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása