mozgás

tömeg

máshol

Az a fajta ember - 15

2010.07.22. 22:11 | Mainframe | 4 komment

Címkék: folytatásos

Az a fajta ember, aki képtelen a térde behajlításával, normális módon leülni, neki ehhez a hétköznapi mozdulatsorhoz feltétlenül társul a szabadesés felhőtlen öröme is. Ezért valahányszor ülő helyzetbe helyezi magát, azt majdhogynem egy egyenes derékkal bemutatott, mérnöki pontosságú vetődéssel abszolválja, általában a környéken (kiemelten az azonos alkalmatosságon) ülők nagy örömére.

Elvetemültebb verziója még aprót ugrik is hozzá, hogy még teljesebb legyen az élmény.

Nesze neked, Farkas Gyula, modoros voltam (hűde megerőltetett), de mégis írtam valamiről. Talán még humoros is volt. (Vagy még nem, előbb kell bele egy matekos adoma?) De semmiképp sem építeném erre a komplett blogot. :P

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr12167354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Heorogrim 2010.07.22. 23:23:29

Egyszer törjön csak össze alatta a szék, majd elgondolkodik... Asszem én is így szoktam le. :D

PlaTina512 2010.07.22. 23:46:15

Sztem mókásak az ilyen puffanós emberek :D Bár (@Heorogrim: ) én is megnézném ahogy atomjaira szakad egy szék valaki alatt :D

Friplifrapli 2010.07.23. 15:24:14

Majd írj egy kommentet akkor is, ha már annyi idős leszel, hogy már nem hajlik a térded :S Amúgy szerintem is poén tud lenni. Persze nem akkor, ha a puffanó hátsó tulajdonosa amúgy a halálba kerget ezer más dologgal...:P

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2010.07.23. 17:46:07

@Friplifrapli: Jó, háttérinfókkal visszaélni nem ér. :D :P
süti beállítások módosítása