mozgás

tömeg

máshol

Ha/ver

2010.05.20. 10:37 | Mainframe | 4 komment

Címkék: film

Kick-ass (2010) - Elhiszem, hogy megint nem volt könnyű dolguk a címfordítással, de ez lehangoló. A film maga már nem annyira.

Az elején a szokásos tinifilmes szinten indítunk, á la Pókember. Sajnos a szereplők is eléggé sótlanok, szokványosak. Aztán ez a cselekmény előrehaladtával változik némiképp, a srác narrációja is élvezhetőbb lesz, megjelennek végre az élvezhető poénok, ésatöbbi. A film fénypontjaként pedig színrelép két mellékszereplő, akik hangulatilag, és történetileg is abszolút lenyúlják a filmet: Hitgirl, és Big Daddy. Ha róluk nem jön ki önálló film, akkor nem tudom mit csinálnak a spinoff védőszentjei, de hogy nem kapnak áldozatot, az kurvaélet. Valami jó kis előzmény, korábbi kalandok, akármi.

Egyébként a kiscsaj az, aki a film utolsó negyedében már-már Tarantino-i magaslatokba emeli a filmet (több szempontból is kikacsintást éreztem a nagymester felé, szóval tuti nem véletlen a dolog), ezzel elintézve, hogy az elején érzett 2,5-3 körüli értékelésem felkússzon 3,5-re.

A dolgot természeténél fogva nem lehet reálisra venni, de akkor meg el kellett volna menni a totál irreális irányba, nem keverni a kettőt. Ha ezt legközelebb meg tudják ugrani, akkor még jobbat is tudok adni.

Ja, és még egy apróság: a főhős csajának a barátnője engem rendkívül emlékeztetett Friplifraplira. Ezt csak úgy mondtam. :P

mondás: (3,5/5)
visszhang: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr172010835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Heorogrim 2010.05.21. 06:30:36

A szenteknek nem szokás ám áldozatot bemutatni... :P (jó, tudom, kimerítettem az idei beszóláskeretemet)

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2010.05.21. 09:42:50

@Heorogrim: Értsem úgy, hogy az a sok szűz mind hiába halt meg? :S

Friplifrapli 2010.05.21. 09:52:35

@Mainframe: Nem, de őket isteneknek áldozták fel, nem pedig szenteknek. A szentekről énekeket írnak, meg időnként imádkoznak hozzájuk. Meg hálaajándékokat adnak nekik, ha hatásos volt az ima. :) Asszem. Bár még nem próbáltam egyiket sem, úgyhogy javítson ki valaki, ha tévedek...:P

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2010.05.21. 10:48:37

@Friplifrapli: Én azokra a szüzekre gondoltam, akiket én áldoztam fel, de biztos... :P :D Akkor mondjuk hogy a hálaajándékokra gondoltam. :)
süti beállítások módosítása