mozgás

tömeg

máshol

Hiperbe csak éjszaka

2009.10.24. 13:52 | Mainframe | 3 komment

Címkék: budapest kalandjaim

Az a helyzet hogy eddig nagyon rühelltem az összes hipermarketet, és nem is mentem ilyen helyekre hacsak nem volt nagyon muszáj. Aztán most nemrég elkezdtünk tesco-ban bevásárolni, de éjszaka. Egész más világ!

Totál üres, egy-két hasonlóan spekulatív arc lézeng csak a sorok között, és nincs a nappal megszokott tolongás, bevásárlókocsi-kerülgetés, egymással ötven méterről üvöltözve listát egyeztető naccsaládok (sic), síró/rohangáló hülyegyerekek, ésatöbbi. Amit ezért fel kell áldozni, az a hús és sajtpult, ahol kimérve lehet kapni ilyesmiket, ezek f8-8 felé bezárnak. Előrecsomagolva mindkét cucc van továbbra is, szóval nem érzem a veszteséget.

Múltkor olyan is történt ami még sosem, egy kasszásnéninek úgy kellett rám szólnia hogy nehogy elmenjek mellette, ugyanis üres volt a sora, be lehetett volna állni, csak ugye én még hiperben üres sort életemben nem láttam. :D

Szóval a lényeg: aki nem bírja a hipert, és teheti, az éjszaka menjen. Engem komolyan feldobott ez a szokatlan környezet. Attól meg nem tartok hogy a blogom nyomán éjjel is megtelnek a tescok, annyian nem olvasnak. Még. :P

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr571467227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szrudi · http://www.pano360.hu 2009.10.24. 21:19:34

Szoktunk mi is menni ~1 körül.. happy a bazinagy üres hipermarketben nyugisan összepakolni ami kell :)

Montana.. 2009.10.25. 01:04:39

Nekem hasonló meglepetést okozott karácsony előtti vásárlás délelőttre időzítve, illetve bármiféle vásárlás dec. 27-én.
Amúgy nekem a tescos egerek 100%-a éjszaka jött szembe, nyilván a nyugalom miatt is.

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2009.10.25. 01:35:40

@Montana..:
Nemtom, én nem veszek tescoban egeret.

Nekem A4tech van.

A pitonom csak azt eszi.
süti beállítások módosítása