mozgás

tömeg

máshol

Rossz film: Eden Lake

2009.09.27. 18:04 | Mainframe | Szólj hozzá!

Címkék: film

Eden Lake (2008) - Van az úgy hogy az embernek kedve támad egy trancsírozós filmre, én is így voltam ezzel, ezért néztem meg ezt. A horroroknak/thrillereknek általában utánaolvasok imdb-n mielőtt rárepülök, mert elég sok van amit nem bírok. Ennél azt írták hogy jajdebrutális, jajdedurva, és hasonlók. Aki ettől irtózik, annak szólok hogy megnéztem és nem.

A sztori első felében nem történik semmi, de semmi. Csak kapjuk a paráztatós zenét, az utalásokat (pl. a GPS szól hogy "Turn around at your first opportunity", éééérteeeed...), a totál felesleges ijesztgetéseket (csak egy kutya, csak a hülye pasim, csak egy faszomtudjami, lényeg hogy a paraszt a vászonnál beszarjon) meg ugye a setupot, ami annyira horrorfilmhez méltatlan hogy még. Egy csapat bandázó kölyök zavarja meg a tónál táborozó párt, és ebből lesz a kínzás meg a gyilkosság meg a minden. Teljesen irreális, szerintem. Másrészt a pár reakciói annyira életképtelenségről árulkodnak, hogy a közepétől kb. a srácoknak drukkoltam. Akikről persze kiderül hogy nem is mind olyan ősgonoszak, csak az az egy kiscsákó aki beleviszi őket az egészbe. Hát nemtom, 12-14 évesen kikötnék-e szögesdróttal egy embert heccből, vagy megvagdosnám-e, pláne úgy hogy a főgeci srác mindezt veszi videóra. Szerintem aki ezt a forgatókönyvet írta, azt anno nem vették be a srácok a bandába, és most így áll bosszút, hogy a bandázó srácok olyanok mint egy-egy tőrőlmetszett pszichopata.

Aztán a pasi meghal, a csaj menekül, egy totál random ponton túl bekattan és leöli a két kb. legkevésbé elvetemült gyereket, aztán egy váratlan fordulatnak köszönhetően a végén ő is elpatkol, de én ilyen antiklimaktikus, se tanulsággal, se semmivel nem rendelkező befejezést még keveset láttam. A trükkök, csavarok végig kikövetkeztethetők voltak (jó, a vége talán nem), a csaj különböző helyekre történő elbújásai egy idő után unalmasak és banálisak (vártam mikor áll majd meg az egyik srác háta mögött, aki néz jobbra, néz balra, csak hátra nem, majd elsétál), sok a totálisan felesleges jelenet (pl. amikor a pasi bemegy a házba), amikor meg trancsír lehetne, akkor inkább nincs. Vagy ha van, az is teljesen béna.

Összegezve egy totális kudarcként éltem meg ezt a filmet, holott imdb-n 7-et kapott. Nálam ez nem több egy egykettednél.

mondás: (1,5/5)
visszhang: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr1001408340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása