Na, ez a párnapos kiesés amiatt jelentkezett hogy a UPC kábelszekrényében valami hiba lépett fel, amit kerek másfél napig tartott nekik detektálni (aktív fogyasztói segítséggel), és javítani. Egy ilyen eset miatt még nem mondok le a cégről, de nagyon remélem hogy a jövőben nem mutatnak be sok ilyen trükköt, mert rendelkezésreállási kérdésekben meglehetősen véges a türelmem.
Hibabejelentő központ is kicsit kihúzta a gyufát mikor közölték hogy 8-13:30-ig vannak a szerelő kollégák, és hát ők nem tudják megmondani ezen belül mikor fognak kijönni, úgy valamikor. Először is legyenek 0-24-ig a szerelőkollégák (nyilván nem ugyanazok, ehh...), mert mondjuk egyesek éjszaka IS dolgoznak a netjükkel, másrészt meg tudja megmondani mikor jönnek a szerelő kollégák, ha nem is csípőből, de akkor telefonáljon rájuk, és úgy. És ha már arra jár, akkor szóljon nekik hogy az a valamikor az most legyen, mert 36 órája maximum pasziánszozom a gépen, abból meg nem lesz pénz. Kezicsókolom.
Ráadás összeesküvéselméletünk: pont aznap hibásodott meg a cucc amikor egy Digi TV-s arc körbecsöngette a lépcsőházat hogy nem akar-e valaki inkább oda csatlakozni. Szórólap, agitprop, amit akarsz. Innen már csak egy lépés a szabotázs, szerintem. De persze lehet hogy én képzelődöm.