mozgás

tömeg

máshol

A BKV elhozza önnek Indiát

2009.09.22. 21:45 | Mainframe | 1 komment

Címkék: budapest közlekedés bkv szánalmas kalandjaim beszólok

Tegnapi utam során megtapasztaltam az összes létező szívást amit csak egy út során begyűjthet egy budapesti, tömegközlekedő ember. Egy hétköznap koraestén, tehát még csak nem is a karácsony másnapi viszonyokra verem itt magam.

Ott basztam el az estét alapjaiban, amikor kitaláltam hogy nem autóval megyek a HÉVig, mert inni fogok, az éjszakai meg úgyis házig hoz. Ilyen hibát többé nem vétek.

A busz amivel a HÉVig járok jön amikor jön. Tiszta India, nem? A menetrend pontosan arra jó hogy ráfér kettő teg (amiből pont a napokban láttuk Haszprus barátommal a legjobbat, ami konkrétan tényleg ez volt, hogy: Teg), a vékonyabb fajta filccel. Ugyanis szépen vártam a 6-8-max10 percenként közlekedő járatra 15 percet az összegyűlt közepesen sok emberrel, majd elindultam inkább gyalog. Azt hinnénk elment mellettem a busz fél percen belül, de nem, pontosan akkor (úgy 10-15 perc séta után) ért oda a HÉVhez mint én. Tehát a busszal 3, autóval 2 perces útból máris csináltak nekem fél órát, köszönöm.

A HÉVvel kivételesen nem volt gond, de aki ilyen precendensekre kíváncsi, tudok mesélni.

A 4-6 megállóban már alapjáraton is kisebb tömeg, villamos nem jön. Ezután befut ugyan egy, de az garázsmenet (még nincs este 8, reális?), tehát az azon utazó másik kisebb tömeg szintén leszáll hozzánk, itt villan be másodszor is India az este folyamán. Mikor a következő, alapjáraton félig tele villamosra ez az egyesült tömeg felpréselődik, akkor már nem is bevillan, egyenesen egy konstans bad tripem van (taps a szójátékért), és mivel az oktogonra megyek, már előre látom a koldushordát akik majd jönnek kunyerálni amint leszálltam. Azt hiszem teljes a kultúrsokk.

Egyvalami tetőzi: hogy én ezért az élményért 3700 Ft-ot fizettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr161400557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fl0werstar · http://fleurageneve.blogspot.com/ 2010.03.05. 18:32:22

az hány rupi? de miért így nézed? biztosíthatlak, a cím ez is lehetne:

A BKV ELHOZZA ÖNNEK DÉL-FRANCIAORSZÁGOT!

mennyivel jobban hangzik?! kérdezd Dávidot a buszmenetrendről: a 1 órával korábban ki kellett állnia a megállóba suliba menet, hátha korábban jön a busz 30 perccel, hátha késik annyit... aztán volt, h ott állt és nem jött a busz... sosem... <3
süti beállítások módosítása