mozgás

tömeg

máshol

Nem értem - 8

2010.07.25. 18:30 | Mainframe | 2 komment

Címkék: folytatásos

Nem értem, hogy miért ilyen elbaszottak a kis repülő rovarok. Azokra gondolok, amik nekirepülnek mindenfélének, csak úgy, mert ott van előttük. Ez a mindenféle a legtöbbször én vagyok, kiemelten a szemem és a szám. Ez mégis milyen már? Mintha mi séta közben (mert nekik a repülés pont olyan természetes vívmányuk) csak úgy random nekimennénk néha a falnak, minden ok nélkül.

Nem értem továbbá, hogy az ilyen szinten koordinálatlanul mozgó lények hogy a frászba nem pusztulnak ki? Jó, nyilván mert sokan vannak. De akkor meg miért nem fejlődnek? Most már tanuljanak meg normálisan repülni, ne csapódjanak az arcomnak, vagy pusztuljanak ki, de üstöllést. Szerintem.

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr462174002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szrudi · http://www.pano360.hu 2010.07.26. 10:09:07

Az atombuta cserebogárraj az egyik "kedvencem".. Durván pattognak a szélvédőn.. bár motorral nem próbálnám ki :D Sztem úgy néznék ki mint paintballozás után :D

Heorogrim 2010.07.27. 13:46:41

Ma láttam, amint egy nőt konkrétan hátba támadott egy lepke. Nekirepült vagy háromszor, aztán feladta... :D
süti beállítások módosítása