mozgás

tömeg

máshol

Nagycirkusz - Fesztivál Plussz

2010.02.02. 10:46 | PlaTina512 | 5 komment

Címkék: budapest cirkusz kalandjaim

Előre szólok, lehet kicsit reklámhangvételű lesz a post, majd megpróbálom visszafogni magam. :) Történt ugyanis, hogy kaptam ajándákba két jegyet a Fővárosi Nagycirkusz Fesztivál Plussz című műsorára. Mivel most ért véget a Cirkusz Fesztivál, ezért ebben a műsorban több olyan szám is helyett kapott, amelyek előkelő helyezést értek el a Fesztiválon. Fellépett oroszlájaival az aranyérmes, valamint a három ezüstérmesből kettő, egy vidám hangulatú nevettető és két őrült kolumbiai egy halálkeréken.

Sztereotípiakkal telve ültem le a helyemre, nem sokszor voltam církuszban eddig, de valahogy valami sokkal, nincs rá jobb szó, prosztóbbat vártam. Ehhez képest egy hihetetlenül élvezetes műsort láttam, életem legrövidebb két órái között tartom számon.

Ami pedig abszolút kellemes meglepetésként ért, hogy a lelátó majdnem tele volt. Senki se kérdezze meg miért, de valahogy azt hittem, hogy a cirkusz halott műfaj és örömmel látom be, hogy tévedtem :)

Összességében valami hihetetlen jól éreztem magam és a szervezők eszét dícséri, hogy videózni nem, de fotózni szabad!

A tovább után megtekinthetitek a műsoron készült videómat ;)

Előre is bocsánat a minőségért, de csak mobil volt nálam..

 
No video? Get the DivX Plus Web Player for Windows or Mac

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr271718408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2010.02.03. 21:33:54

Én a player felpakolása után sem látom a videót...

PlaTina512 2010.02.03. 21:56:58

@Mainframe: Az igen fura, 100 emberből 99nek jó
De itt a direktlink a fájlra:
platina512.uw.hu/Cirkusz.dixv

PlaTina512 2010.02.03. 23:11:03

Igen mert elgépeltem a végén a kiterjesztést :D
platina512.uw.hu/Cirkusz.divx
süti beállítások módosítása