mozgás

tömeg

máshol

Miről (nem) fog szólni

2009.06.18. 18:56 | Mainframe | 3 komment

Címkék: blog

Üdvözlök mindenkit! Bár rettentő formális dolog az első, "bejelentkező" poszt majdnem minden blogon, és el is kerültem volna, ám pár hasznos dolgot úgy érzem meg kell osztanom.

Mert felmerült bennem hogy mégis hol tart ma a blogszcéna (amihez totál nem értek, csak dobálózom a szóval), mire van igény, mi a trend, mit szeretnek olvasni az emberek. Ezt egyfelől leszarom, mert nem törekszem milliós olvasótáborra meg fanklubra. Másfelől viszont van ennek a halmaznak (a halmaz a kívánatos tartalmak, maradjvelünk) egy olyan része, amit az evolúciós folyamat (nemegyenlő trend) vetett ki magából  (és a halmazból is, negabalyodjunkbele), és ezeket a dolgokat koncepcionálisan el kívánom kerülni a jövőben.

Szerintem amíg nem gyöngyhalász, vagy szafari-vezető, esetleg amolyan "városiasan kalandos" életet élő figura a szerző, addig a napi dolgokról (ittvoltam, eztettem, eztcsináltam) szóló, kvázi-naplóbejegyzések lófaszt se érdekelnek. Például. Úgyhogy hacsak nem valami sorsfordító mérföldkőről van szó, tőlem ilyenről nem fogtok hallani. De lehet hogy akkor sem.

Tovább megyek: egy rahedli blogon látok olyat, hogy beilleszt egy hírt, majd egy félmondatban reagál rá. Ez nem blogírás, ez Szellő István a híradóban, hagyjuk is meg neki ezt a bonyolult feladatot (tematikus blogoktól bocsi, ott nyilván releváns).

Nem lesz részletekbe menő politikai vita, meg trendi témák feldobása csak azért hogy félmillió agyatlan egymondatos reflexiót kapjak. Ha lesz is politika (amihez szintén nem értek, ennél fogva nem is gyakran magyarázok róla), akkor az maximum a saját véleményemet fogja tartalmazni, és amíg nem kérdés formájában írom le, addig nem is fog érdekelni a másoké. Ide tartozik, hogy szeretem a kommenteket, de válogatós vagyok, és megalomán. Ezért nálam a moderálás legalábbis fasiszta színvonalon történik (és ha már a fasizmusnál tartunk, grammar nazi is vagyok), ha tetszik, ha nem. Csak hogy később ne legyen értetlenkedés. Persze ha normálisan, értelmesen, kulturáltan írsz, akkor Veled ilyen nem fordulhat elő.

Annyit érzek még fontosnak elmondani, hogy bár önálló blogot csak most indítottam, de azelőtt írtam Haszprus Überblogján (nem is keveset), amit itt tekinthettek meg. Aki ismer onnan, annak üdv itt is, aki még nem ismer, az majd megismer, vagy ha ezt nem tudja kivárni, olvasson bátran az ottani, régebbi írásaimból. Nagyjából ezt az összetételt és hangulatot kívánom hozni itt is, egyszóval nem lesz világmegváltás meg hatalmas meglepetések, de talán nem is számított rá senki. Attól még szórakozhatunk jól.

Nyugi, új kinézet lesz hamarosan, csak miután kipróbáltam a funkciókat nagyjából, nem bírtam ki hogy ne posztoljak.

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr531193890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Montana.. 2009.06.18. 21:24:58

Megtiszteltetésnek veszem, hogy enyém lehet az első komment! :)

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2009.06.18. 21:41:20

@Montana..: Én pedig megtiszteltetésnek veszem hogy Tőled kapom az első kommentet. :)
süti beállítások módosítása