mozgás

tömeg

máshol

Impossible Mission - 1

2011.03.05. 12:54 | Mainframe | 15 komment

Címkék: folytatásos

Feladvány még nem volt a blogon, de kitaláltam egyet, amolyan Mainframe-eset (=hogy beledögöljetek, olyan nehezet). Elképzelhető, hogy lesz folytatása is, újabb megoldandó dolgokkal, de egyelőre ez a definit feladat jutott az eszembe egyik nap, midőn egy számot hallgattam. Tehát:

Van egy francia előadó, ám én nem vagyok kíváncsi a nevére.
A formáció neve, amivel alkot, egy angol személynév, ám én nem is erre vagyok kíváncsi.
Van egy számuk, melynek címe spanyolul van, és egy másik, közismert dal címe, ám ez sem érdekes.
Ebben a számban többször előfordul egy bevágás egy régi filmből, melynek a címe egy híres mondat Shakespeare egyik híres drámájából, de a film címe sem érdekel.
A bevágott részlet arról szól, hogy emberek meglátnak valamit, ami hihetetlen, amitől nagyon megdöbbennek...

A kérdés: Mi az, amitől így megdöbbentek az emberek?

Sok sikert. >:D
Ja, és Heorogrim nem játszik. :P

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr642708801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PlaTina512 2011.03.05. 19:47:08

Egy féllábon piruettezve cimbalmon a "Deutschland, Deutschland über alles!"-t játszó háromfejű skót-kockás víziló tangabugyogó-pántjának kalocsai hímzése.

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2011.03.05. 20:09:52

@PlaTina512: Nem is sejted, milyen közel jártál a megoldáshoz. :D

Friplifrapli 2011.03.06. 23:36:09

Két nyom már valószínűleg megvan, és baromira idegesít, hogy nem tudok továbblépni. :S

Friplifrapli 2011.03.07. 14:28:21

@Mainframe: Nah nagy nehezen azt hiszem megszületett (bár szerintem az nem a hivatalos klip, amit néztél hozzá). Szóval ha jól tippeltem, ez egy cseles feladvány, ugyanis a bevágásban végül nem mutatják, mitől döbbentek meg az emberek. Ha helyes a megfejtésem, akkor jelezd itt, és előadóval-számcímmel-linkkel bizonyítom, hogy nem csak blöfföltem. :P De lehet, hogy csak vaksi vagyok, Tamás hozzászólása alapján viszont azt hiszem, mindenképpen jó nyomon járok...

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2011.03.07. 15:31:48

@Friplifrapli: Nem a klipben lévő bevágásról van szó, hanem magában a számban lévő hangsávról, így ha a klipből próbáltál rájönni, akkor rossz nyomon jársz. Ehhez feltétlenül kell a film is, amiből a hangsáv származik.

Friplifrapli 2011.03.07. 15:56:26

@Mainframe: Okés, megvan. A megddöbbenés tárgya, hogy Hitler egyszálegyedül sétálgat az utcán, és kirakatot nézeget. Jár a pont? :D (Nem volt ez olyan nehéz... :P)

Friplifrapli 2011.03.07. 15:58:25

Jah, a szövegben van még valami plus infó, na azt nem értem...

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2011.03.07. 16:29:25

@Friplifrapli: Okés, te nyertél. :) Túl sok segítséget adtam, csak magát a számot kellett volna linkelni, és rákérdezni. :P

Trolltroll 2011.03.07. 16:57:42

engem az érdekelne hgoy beledöglött e valaki

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2011.03.08. 19:08:04

@Trolltroll: Természetesen. Isten alapjáraton minden posztomért megöl egy kismacskát, ezen felül még ki tudja, hány vétlen polgári áldozat életét követeli minden egyes szavam.

fl0werstar · http://fleurageneve.blogspot.com/ 2011.03.10. 22:40:38

Te MF, ez nem MF-es, ez Csapody-s! XD
(Emléxel, amikor Anett felelt és volt benne David Hasselhoff meg csokinyúl meg Freddy Mercury születési helye meg minden?)

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2011.03.10. 23:53:29

@fl0werstar: OMG, lebuktam. :D De tény, tőle vettem át a módszert. Én a hét törpére, a hét mesterlövészre, és az őket alakító színészekre emlékszem, szintén Anett volt, őt lehetett szivatni ilyesmikkel. :)
...meg eszembe jut még az a csendből is bőven leszűrhető tömény döbbenet a vonal másik végén, amikor Lajossal felhívtuk az olasz konzulátust, hogy miért van a római közlekedési múzemban egy poroszkálásra betanított fehér öszvér.

Heorogrim 2011.03.11. 07:42:19

@Mainframe: [off] És kiderült, hogy miért? [/off]

fl0werstar · http://fleurageneve.blogspot.com/ 2011.03.11. 08:23:30

ohh, amikor az élet még ilyen bonyolult volt! *.* (*noszatlgiától csillogó szemek*)
bezzeg ma már az internettel teljesen másképp bonyolult :)

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2011.03.11. 10:41:02

@Heorogrim: IV. Henrik Canossa-járásához volt köze, a teljes magyarázatra már nem emlékszem, de azt hiszem akkoriban ilyen öszvérekkel szedték az adót, és valamiért Henrik ilyen öszvért választott hátasállatnak a dologhoz.
süti beállítások módosítása