mozgás

tömeg

máshol

A Rockercsajok

2011.01.22. 23:40 | Mainframe | 1 komment

Címkék: film

The Runaways (2010) - Életrajzi film Joan Jettről és első zenekaráról, a Runaways-ről. Elsősorban azért néztem meg a filmet, hogy megnézzem, hogy alakít Dakota Fanning normális felnőttszerepben (bár itt is 15 éves a történet szerint, ugye...). Nagyjából korrekt volt, mint ahogy a film is, bár annak a nagyvonalúságaira a fenti okból nem voltam annyira érzékeny.

És nagyvonalúság volt is pár, nem is kicsi. Például rohamtempóban áll össze az együttes: Joan letámadja Fowley-t, aztán máris a lakókocsiban próbál a banda, akikhez már csak Cherie-t kell hozzácsapni. Ezután rohamtempóban lesznek híresek is: egy házibulis koncert után máris turné van, meg miegyéb. Érzésem szerint ezen a részen azért rohantak át, hogy a Cherie-féle züllés és szenvedés részéhez érjenek, azzal akartak igazán foglalkozni. Ám ezt elég súlytalanul ábrázolják, nem éltem meg tragédiaként. Azt viszont igen, hogy az együttes igazi lelkéről, Joanről nagyon hamar lekerült a fókusz, és gyakorlatilag Dakota Fanning magánfilmjévé avanzsált az egész.

Egyébiránt korrektül reprezentált életrajzi film közepesen sok zenével (én elviseltem volna még többet is, de lehet hogy a film rovására ment volna, ki tudja...), jól alakító színészekkel. Aki akármelyik Jett-féle kezdeményezés rajongója, annak kötelező, zenebuziknak erősen ajánlott, mindenki másnak egy "sima" 3,5-es film.

mondás: (3,5/5)
visszhang: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr962591748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Friplifrapli 2011.01.23. 14:20:54

Én azt olvastam, hogy a film Cherie "Neon Angel" c. önéletrajzi könyve alapján készült, valószínűleg azért került ő a cselekmény középpontjába.
süti beállítások módosítása