mozgás

tömeg

máshol

Első, avagy "epikus" blogtali

2010.12.17. 00:21 | Mainframe | 3 komment

Címkék: blog társaság

Ilyet találtunk ki most Platina kollégával, hogy jövő héten legyen az első hivatalos (és egyúttal nemhivatalos) blogtali. Ha olvasod ezt a bejegyzést, akkor meg vagy hívva (=bárki jöhet). Két szavazást írtam ki a dologgal kapcsolatban:

Íme az első, a dátumról és az időpontról. 20. és 23. között minden napra 17-21 órai kezdést írtam ki, óránként. Mindenki jelölje meg, hogy mikor érne rá, a végén az nyer, ami a legtöbb embernek jó.

Íme a második, a helyszínről. Csak bedobtam pár helyet, amit szoktam látogatni, és alkalmas is lenne egy ilyen, alapvetően beszélgetős esemény megrendezésére (így esett ki pl. a Morrisons). Itt implicite azt is el kell dönteni, hogy elsősorban alkohollal átitatott, vagy inkább absztinens találkozóra vágytok, mert teaházban nehéz és drága mulatság rendesen bebaszni.

Nosza, szavazz, és légy részese a történelemnek! Első blogtali csak egyszer van.

update: Lezártam a szavazást, a nyertes időpont 22-e szerda, 18 óra, a helyszín pedig a Dark Mokka az oktogonnál. Mindenkinek figyelmébe ajánlom fakultatív programként, hogy van egy All you can drink akciójuk, amiben mindenfajta pia benne van 4 órás időtartamig (sokféle koktéllal rendelkeznek, ami itt releváns lehet). 6000 pénzbe fáj ez, egyébként, ami szerintem tök elfogadható.

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr372520935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2010.12.18. 00:29:37

@Muster Mark: Ők jöhetnek csak igazán. De nem híd alatt lesz a blogtali, szóval nem tudom mennyire kivitelezhető.

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2010.12.20. 23:11:39

Lezártam a szavazást, a nyertes időpont 22-e szerda, 18 óra, a helyszín pedig a Dark Mokka az oktogonnál.
süti beállítások módosítása