mozgás

tömeg

máshol

Blues Brothers 2000

2010.11.16. 19:30 | Mainframe | Szólj hozzá!

Címkék: film

Blues Brothers 2000 (1998) - Először is: ráfaragtam, mivel én azt hittem, az eredeti Blues Brotherst töltöttem le, erre látom, hogy inkább egy folytatást. Fail.

De a film is az legalább. Mondjuk jár a riszpekt a rettentő sok sztárért (javarészt zenészek), akiket sikerült bevenni a produkcióba, és az ennek megfelelően magas színvonalú zenés-táncos jelenetekért. Ellenben minden más oltári béna, fals, banális, gány a filmben. Az alakításoktól az effekteken át egészen a nem létező sztoriig. Töltsétek le a soundtracket, vagy nézzétek meg youtube-on a táncokat, és annyi. Többet nem ér. Az első részt azért megnézem, 7,9 elég jó pontszám ahhoz, hogy ne adjam fel.

Ennek kettes jár, és felfelé kerekítettem.

update 2011.06.10.: Az első rész ponnnntosan ugyanilyen, mint a második (még a sztori, sőt, a konkrét jelenetek is, egyébként). Sajnos így annak is kettest kell, hogy adjak. Tényleg szép, hogy ilyen vendégszereplők vannak, mint James Brown, Ray Charles, Aretha Franklin, Cab Calloway vagy akár Carrie Fisher (ő simán ért egy pontot a filmnek ezzel a szereppel :D), de filmként nekem ez változatlanul nem elég.

mondás: (2/5)
visszhang: (0/5)

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr412450841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása