mozgás

tömeg

máshol

Nem értem - 10

2010.10.06. 13:41 | Mainframe | 6 komment

Címkék: folytatásos

Nem értem, hogy miért használ bárki sokszorozott _mássalhangzókat_. A sokszorozott magánhangzó rendben van, elnyújtást, kiáltást utánoz (ld. "neeeeeeee" vagy "iiiiiiigeeeeen?"), de mi jár annak a fejében, aki leír olyanokat, mint "ne nézzzzzzzd", vagy "egyetértekkkkkk"? Nem tűnik számukra falsnak, amit írtak? Nem próbálják meg csak a hecc kedvéért kiejteni? Esetleg csak homályosan tapogatóznak az írás-olvasás világában, és annyit jegyeztek meg, hogy a sok ugyanolyan betű egymás mellett aláfestést vagy nyomatékot ad? Gyanítom az utóbbi a fő ok...

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr772350622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Friplifrapli 2010.10.06. 17:47:50

Én szoktam így beszélni... :$

Fekete Sámuel 2010.10.08. 09:55:14

Ja, ja. Ez is egy olyan dolog, ami a helyesírás nélkül internetre szabadult hülyegyerekektől jött ki.

Én amúgy leginkább a "vok" -tól kapok hülyét, szoktam is írni az ilyeneknek, hogy

"vok" = "vagyok" - "agy"

:-)

Friplifrapli 2010.10.08. 14:21:37

"This is the beginning of a beautiful friendship." :D:D:D

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2010.10.08. 15:19:23

@Friplifrapli: Azzal együtt, hogy ebben egyetértek vele, sőt, még jót is derültem a poénján, azért én a "várjuk ki" álláspontra helyezkednék.
süti beállítások módosítása