mozgás

tömeg

máshol

Bulvár

2010.09.04. 17:44 | Mainframe | 8 komment

Címkék: média szánalmas

Hogy hátralépjünk két lépést, és megszemlélhessük a kurvanagy bulvárvalóságot, egy ideig (konkrétan 2010.08.23.-tól máig, a teljesség és alaposság abszolút igénye nélkül) gyűjtögettem az index Velvet rovatának 7, főoldalon kiemelt cikke közül az érdekesebb címeket. Mondom újra: atomnagy portál, kiemelt cikkek, feltehetően százezrek olvassák naponta (mint a Blikket, az is milyen).

Bálint Antónia nem terhes, csak meghízott
Gennyes tályogot távolítottak el Majka fenekéről
A francia úszók felöltözve is szexisek
Kovács Lázár szeretője munkanélküli lett
Halle Berry exe törölközik és hempereg
10 dolog, amit az RTL sem tudott Ördög Nóráról
Kozsó nem jár rózsaszín papucsban
Nagy Feró alig káromkodott az első X-Faktorban
Kozsó farka hatalmas (Ezt így. Én simán mögéírnám, hogy "fizetett hirdetés".)
Lola Baronits Gáborral randizgat
Fásy Zsülike szilvásgombócot csinált a Mokkában
Voksán Virág villantással jelzi, ha kész a szerelemre
Anne Hathaway rövid vagy hosszú hajjal jobb?
Metzker Viki utoljára vetkőzött, de mégsem
Kiss Ramóna egy szál törülközőben fest hajat videónaplójában
Az ön kapcsolata miben különleges?
Rony: Kozsóról lerí, hogy férfias (ez ilyen cikksorozat, vagy miafasz?)


Jó, asszem ennyi elég is lesz, mert kiég az agyam...
Ugye vegyesen támadt "miafasz?!", és "kinemszarjale?!" érzésünk?

A linkeket megsemmisítettem, hogy óvjam a szellemi épségeteket.

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr712241150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PlaTina512 2010.09.04. 18:04:55

Először úgy gondoltam, hogy ehhez a legjobban az passzolna, ha betolnék egy "ELSŐ!"-t, de aztán letettem róla. :D
Szerintem egyébként a Velvet nem bulvárblog, hanem valami titkos szervezet fedőcége lehet, akiknek a celebjeink fizetnek, hogy megint témává váljanak, viszont jelenleg az igazán kreatív munkatársak átszerződtek a kampányirodákhoz, így ennyire futotta.
Vagy a Velvet amolyan gonoszdzsinn szindrómában szenved, mert a betérő vendég mindig elfelejti specifikálni, hogy milyen jellegű hírnevet szeretne.
Vagy az ilyen hírnév szimplán olcsóbb, mint a pozitív hangvételű

Friplifrapli 2010.09.04. 18:58:58

A Kozsót azért nyomják szerintem annyira, mert - mint azt a munkatársaimtól megtudtam - a Benkő feleségkeresős műsora mintájára ezúttal Kozsó keresi az "igazit". szóval biztos az RTL pénzeli ezeket a cikkeket, hogy a műsort promózzák.

Heorogrim 2010.09.04. 20:46:15

No, akkor jó lesz vigyázni, különben felfedez Kozsó! :D

Friplifrapli 2010.09.05. 11:19:27

@Heorogrim: Kozsó lelke "egy érzékeny kis havasi gyopár" (a művész urat idéztem). Még a végén négy lányból összerak egy fiúbandát...

szrudi · http://www.pano360.hu 2010.09.05. 18:32:27

:D :D

"A linkeket megsemmisítettem, hogy óvjam a szellemi épségeteket."

Köszönjük, ennyi tényleg elég volt belőlük :)

Pas · http://pasthelod.hell-and-heaven.org 2010.09.09. 07:06:35

Halle Berry exe .. és itt erősen arra asszociáltam, hogy egy futtatható bináris, mondjuk egy tipikus vírus/trójai rohangál HalleBerry.exe néven. Majd 3. nekifutásra sikerült összerakni a mondat végével :D

Amúgy az Index azóta szar, amióta tele vannak sporthírekkel (SportGéza), autós kitérdekel dolgokkal (TotalCar). A Velvetről ők is tudják, hogy annyira gáz, nem szabad berakni a kiemelt cikkek köré, így az nem sok vizet zavar.

fl0werstar · http://fleurageneve.blogspot.com/ 2010.09.29. 17:06:23

Áááááá! Sírva röhögtem!
Nem, a wtf?! és az ésezkia*térdekel?! érzések mellé nekem rengeteg jéééézusom! és áááááádeezmiééééért? és nemnemeznemlehetigaz! is becsúszott. Meg rengeteg kommentár, de ezektől most eltekintek :)
süti beállítások módosítása