mozgás

tömeg

máshol

Délután a klubb környékén

2010.07.07. 21:16 | Mainframe | 7 komment

Címkék: szánalmas reakció kalandjaim beszólok

Vaterás üzlet lebonyolítása ügyében történt ELSŐ levélváltásom az eladóval:

Szia!
Nyertem nálad négy német bankjegyet, és szeretném megkérdezni, hogy mikor/hol oldható meg a személyes találkozó. Kedd-szerda-csütörtök este f5-hn5 tájban járok a Nyugatinál (esetleg f8 körül visszafelé is), nekem ott lenne a legjobb, de a belvárosban máshol is jó lehet.
Köszönöm!
Mf
 
Ez egy nagyjából szabatos, részletes, első kapcsolatfelvételi levél. Nade figyeljük az elegáns választ:
Szia!
Ma megyek a városba du. A klubb környékén megtalálható leszek.
Üdv:Tamás.

Érted: délután a klubb-ban. Ez akkor oké is lett volna, ha tíz éve együtt csocsózunk, vagy faszom, de így a semmiből legalábbis wtf. Ilyenek mennek a vaterán, alacsony a kerítés.

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr392136982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Friplifrapli 2010.07.07. 21:26:19

Esetleg nézd meg a pábba' is, hátha ott megtalálod...

PlaTina512 2010.07.07. 23:34:34

Nekem az RSS még nem evvel a címmel szedte le a cuccot :D.
Akik lemaradtak volna azoknak: "Idióta" (Max moderálj ki :D)

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2010.07.08. 00:19:20

@Friplifrapli: Feltétlenül. :)
@PlaTina512: Gondoltam ez szofisztikáltabb, s egyszersmind leíróbb is. Az "Idióta" az első impulzus volt. :)

Heorogrim 2010.07.08. 07:46:42

A "klubb környéke" vajon hány száz méteres körzetet jelent?

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2010.07.08. 09:36:40

@Heorogrim: Nem tudom, de gondoltam azóta, hogy fel kellett volna hívni itthonról, hogy "Itt vagyok a klubb környékén.", aztán bármilyen visszakérdezésre ("Melyik klubb? Hogyhogy környékén?" stb.) azt válaszolni, hogy "Naugye...", és rábaszni a telefont.

Haszprus · http://blog.haszprus.hu 2010.07.08. 23:28:47

@Mainframe: szerinted ezek a kérdések felmerültek volna benne? :D azt mondta volna hogy "oké várj 2 perc és ott vagyok".

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2010.07.08. 23:53:58

@Haszprus: Aztán jön a "Figyu, hol vagy, nem látlak...", mire én: "Most feltettem a kezem. Látsz?" :D:D:D
süti beállítások módosítása