mozgás

tömeg

máshol

Olyan egyszerű lenne...

2010.05.23. 16:37 | Mainframe | 5 komment

Címkék: kép magyarország poén

Rengetegszer felmerült bennem, és biztos vagyok benne, hogy mindenki másban is, hogy mitől lesz valaki cigány. Hát, kedveseim, pár napja lehullt a lepel a nagy titokról, így:

olyan egyszerű lenne...

 Elgondolkoztam, milyen egyszerű lenne. Behúznék egy ikszet, és onnantól ha kirúgnak, akkor azért, mert cigány vagyok, ha megvernek, azért mert cigány vagyok, ha bűnözésre adom a fejem, akkor azért kényszerültem rá, mert cigány vagyok, pályázhatnék különféle pályázatokon, mert cigány vagyok, járna mindenféle segély, mert cigány vagyok, nem félnék (annyira) az utcán a cigányoktól, mert cigány vagyok, és így tovább. És persze rajtam kívül a környezetemben senki sem kéne hogy tudja, hogy cigány vagyok, ha nem mondom el nekik explicite, akkor sosem jönnek rá. Trükkös, mi? Elidőzött a kezem a rubrika fölött, hiszen olyan egyszerű lenne... :D

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr562025438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Heorogrim 2010.05.23. 21:29:48

Ezt amúgy nem népszámláláskor kellene tisztázni?

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2010.05.23. 22:02:36

@Heorogrim: Ki tudja. A bürokráciánk olyan, mint az Astérix 12 próbája vonatkozó jelenetében.

Pas · http://pasthelod.hell-and-heaven.org 2010.05.31. 16:31:25

Ha anyám örmény, apám bolgár, miért csak az egyik lehetek? Sőt, mi van, ha már ők is dual classoltak? :]

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2010.05.31. 20:17:10

@PAStheLoD: Hát, gondolom ez a válsztási visszaélések kiszűrésére van, de ennél mélyebbre nem látok bele. Megkérdezzük a blog jogászát? :) De egyébként amit mondasz, az tök jogos. Gondolom, ha valaki nagyon ragaszkodik a kisebbségi indentitásaihoz, akkor kijárhatja magának, hogy több helyre is regisztrálva legyen egyébként, csak a választás szempontjából ne.

Friplifrapli 2010.05.31. 22:17:58

Igen, szerintem a visszaélések miatt van, ez a bemondásos alapon működő névjegyzékbe vétel alapból is elég necces (nem mintha lenne jobb ötletem), gondolom, nem akarták még ezt is fokozni...
süti beállítások módosítása