mozgás

tömeg

máshol

Az Ön...

2010.04.23. 07:59 | PlaTina512 | 5 komment

Címkék: kép poén bme

Ha valaki még nem látta volna...

(Megj1.: Valahol mélyen szánalmas, kicsinyes bosszú a sikertelenségekért)

(Megj2.: Valahol még mélyebben sírva fakadtam a röhögéstől :D)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr391944425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PlaTina512 2010.04.23. 15:37:32

@Mainframe: Az I mellett a palánkra van kinyalva :D. Oda a "Hasicsd a fázist!" felirat mellé:D

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2010.04.23. 15:42:14

@PlaTina512: A háttérből sejtettem. :) Kár hogy elbontják majd a palánkot ha kész a Q, igazi kis tablója lesz lassan a mérnökhumornak.

Friplifrapli 2010.04.24. 11:06:22

Az a durva, hogy ugyanez Martonyival, vagy jobbikos-krisztinás verzióban még ülne is a jogi karon, az ön nemzetközi magánjog/büntetőjog-oktatója felirattal, még csak képet és nevet sem kéne cserélni. Hogy ez jó-e vagy rossz-e, nos hát... :)

Pas · http://pasthelod.hell-and-heaven.org 2010.04.28. 18:47:15

Azért az első képen a Zoltán elég explicit takargatja azt a valamit :)

Az I melletti palánkon már én is derültem párszor, gondoltam is rá, hogy be kéne fotózni.
süti beállítások módosítása