mozgás

tömeg

máshol

Sherlock Holmes vs. Arsene Lupin

2010.03.23. 12:20 | PlaTina512 | Szólj hozzá!

Címkék: game

Ígéretemhez híven itt van a sorozat 4. példánya is.

Időrendileg az Awakened és az előzőekben méltán magasztalt Jack the Ripper közé tehető, amikor nekiálltam a történetnek nagyon kíváncsian vártam, hogy melyikre fog inkább hasonlítani.

Ami a játékmotort illeti szigorúan (és sajnos) az Awakenedre hasonlít inkább, sőt a gépigénye, mintha nőtt volna, legalábbis ugyanazokkal a beállításokkal, ugyanazon a gépen cefetmód szaggatott.

A tárgyak elhelyezésében sem javítottak sokat, bár egy kicsit azért mégis, de megint sokszor kellett végigjátszáshoz nyúlnom, pusztán azért, mert 3 kilóméterrel odébb nem vettem észre egy 3px méretű valamit egy bokor aljában.

A történetért azonban hatalmas csillagos ötös jár az írójának. Az egész játék amolyan "riddle" jellegett vett, különböző angol nyelvű versikéket kell megfejteni, amik újabbakhoz vezettek és így tovább... amit én szerfelett élveztem :)

Összességében erről most nem írnék mérföldeket, mert minden benne van az előző két postban, csak annyit tennék hozzá, hogy azt kaptam amit vártam, abszolúte az öccse és a bátyja között van félúton.

Következőnek a sorozat egyetlen általam még nem játszott darabja a Mytery of the Mummy jön majd, a Silver Earringet pedig ki fogom hagyni, annyiban lerendezném, hogy ahhoz nem volt elég jó, hogy egy post kedvéért újra végigjátsszam.

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr421860797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása