mozgás

tömeg

máshol

Az évtized legjobb sorozatai

2009.12.30. 03:51 | Mainframe | Szólj hozzá!

Címkék: sorozat film reakció

A comment:com megmondta, én is elmondom, nekem mi tetszett (értelemszerűen amit nem láttam az nem lehet itt):

  1. Róma - A tökéletes sorozat. Mindenki nézze meg.
  2. Friends - Kategóriája legjobbja, akár még ma is.
  3. South Park - Műfajt teremtett, amit azóta sem próbál másolni senki, mert nem lehet.
  4. Dexter - Szokatlan téma, remek megvalósítás.
  5. Dr. House - Bár hullámzó a minőség, a főszereplő mindent visz.
  6. CSI  - (csakis a Las Vegas) Szintén első ebben a témában. Bár elvileg ugyanarra a keretre épít, mégis minden rész más és izgalmas.
  7. Firefly - Azzal együtt is hihetetlen népszerű lett hogy rövid, és félbe is hagyták.
  8. Sopranos - Szintén inkonzisztens minőség, gáz befejezés, de epikus, és egyes részek önmagukban díjat érdemelnének.
  9. Szex és New York - Férfiként is le tudott kötni, nem nyáladzott vég nélkül, többnyire valós témákat dolgozott fel.
  10. How I Met Your Mother - Bár csak a Friends másolata, el tudta magát adni.

Megmondom azt is mi miért NEM került be (még mindig csak azok amiket láttam):
Vészhelyzetet túlnyújtották, és túl sok szereplőváltás volt. Összes többi kórházas ezt másolta, ez nálam automata kiesés, még akkor is ha jó (pl. 3. műszak teljesen rendben volt, és el is szakadt kicsit a kórháztól). Terminator TSCC borzalmas volt ahhoz képest hogy milyen lehetett volna. Úgy érzem csak azért szeretik akik szeretik mert terminátoros. IT Crowd rövid, és a 2. évad sem lett annyira jó. Heroes is a gyorsan lejtőre kerülő cselekmény miatt esett ki. 4400 sokkal kevésbé volt érdekfeszítő mint a hasonló Heroes, első évad végére el is fogyott a türelmem. Kés/alattot majdnem beírtam, de nem láttam belőle eleget, ez ellen nincs érvem, csak az hogy nem ismerem. Carnivale jó volt, de egyrészt ugye félbemaradt, másrészt ilyen mértékben lassú sztorit én még életemben nem láttam. Tudors szintén kiváló, de nem fért a fejembe hogy miért nem a Rómát folytatták inkább, ami perfekt volt. Family Guy eléggé Simpsons-ripoff. Született Feleségek amilyen jól indult, úgy ment át szép fokozatosan abszolút idiotizmusba. Futurama két évadján verekedtem át magam, de nagyon ritkán sikerült élvezni, nem is sírtam utána mikor adatvesztés áldozata lett. Sírhant Művek ugyanúgy járt mint a Kés/alatt, nem láttam belőle eleget. Stargate-et annyira régen láttam, hogy az nekem nem egy aktuális sorozatélmény, illetve azt is kb. csak a feléig követtem, az újat semennyire.

Ki mit nézett az évtizedben, esetleg mi a saját listája? 

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr161631874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása