mozgás

tömeg

máshol

Matisyahu

2009.12.04. 00:24 | Mainframe | 5 komment

Címkék: zene

Ha azt mondom hogy zsidó reggae, akkor azért mindenki felkapja a fejét egy pillanatra, nem? :D Na, itt erről van szó, egy haszid zsidó srác énekel felváltva zsidós és reggae-s alaptémákról, elég egyedi, különleges stílusban.

Amit mindenki ismerhet tőle az a King Without a Crown, egy időben nagyon benne volt a köztudatban. Szerintem ez bőven nem tartozik a legjobb számai közé. Annál inkább a Jerusalem, vagy a Fire of heaven. Legalábbis ami a 2006-os Youth című albumát illeti. Ám idén kihozott egy újabbat, Light címmel, és azon is vannak rendkívül jó számok, megkockáztatom hogy még jobbak mint az elsőn. Gondolok itt a For You-ra, és a One Day-re (amihez végre klipet is találtam, hogy nektek jó legyen).

A Matisyahu-féle zene kicsit talán lightosabb, könnyebben hallgatható mint a reggae alapváltozatai, ezért annak is érdemes egy próbát tennie vele aki a stílust magát amúgy nem szereti (nekem ilyen gondom hálisten sosem volt). Szóval mindenkinek tudom ajánlani. ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr691572727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Argentino 2009.12.20. 00:29:48

Szerintem albumról albumra fejlődik, mondjuk nem vállalok nagy kockázatot ha azt mondom, hogy a debütáló album is nagyot ütött.

"Szerintem ez bőven nem tartozik a legjobb számai közé." Ezzel az állításoddal, viszont nagyon nem értek egyet, sztem igazán ütős szám. Nem hiába közkedvelt.
Hallgasd meg néhány koncert felvételén, ahogy előadja a King Without a Crown-t Live at Stubs stílus, de van ahol, még sokkal jobb.

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2009.12.20. 00:55:31

@El Argentino: Nem mondtam hogy rossz szám, csak rá sztem annyira pont nem jellemző, és vannak még jobbak.
Az első album is nagyon nagy volt, persze, egy szóval sem vontam kétségbe. ;)

El Argentino 2009.12.20. 17:29:41

@Mainframe: Nincs mit, örülök, hogy tetszik. :)
süti beállítások módosítása