mozgás

tömeg

máshol

Család

2009.09.06. 18:20 | Mainframe | 9 komment

Címkék: depi beszólok randomszavak

Ez az a poszt amivel mindenkit meg fogok sérteni, pedig nem is írok benne semmit.

Ha ugyanis most hosszasan, sok példával illusztrálva megírom hogy miért van tele a tököm (legalább 10 éve, de lassan inkább 15) a közvetlen családommal, egyénenként és összességében is, akkor kétféle reakciót kapnék:

Az egyik réteg, akinek jó családja volt felháborodik, majd megmondja hogy mekkora paraszt vagyok, mert mennyi mindent köszönhetek a családomnak, miattuk vagyok a világon, meg eltartottak, felneveltek, satöbbi. Szóval hogy jövök ahhoz hogy akármiért is beszóljak, és a végén én leszek a faszfej.

A többiek akik szintén nem szeretik a családjukat, majd megírják hogy én ugyan miért nyivákolok, az ő családjuk százszor-ezerszer rosszabb, mert ott még ezmegaz is van, és ahelyett hogy örülnék hogy ilyen családom van, inkább itt sírok. Ennek a végén is én vagyok a faszfej.

Na, ezért nem írok semmit a családomról. Ugye milyen kényelmes így hogy elébementünk a faszfejezésnek? Húzzál vissza boldogan élni, csá.

A bejegyzés trackback címe:

https://mainframe.blog.hu/api/trackback/id/tr201364135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Montana.. 2009.09.06. 19:22:00

a harmadik pedig kampányolni kezd, hogy írd meg "A Sztorit"! (Tudod, a szobacserélőset. ;) )

PlaTina512 2009.09.06. 20:20:06

Lassan engem is kezd érdekelni :D Bár én erősen a két tábor között vagyok. A családom jó, de elfogadom, hogy van akinek nem. Ennek ellenére a kaját ne felejtsd el megköszönni ! :)

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2009.09.06. 23:46:04

@Montana..: Abszolút a "jéghegy csúcsa" kategória.
@PlaTina512: Már hálisten nem aktuális a dolog egy ideje. De amíg otthon laktam, addig is megköszöntem.
Lehet hogy majd trustedban lesz egy részletesebb bejegyzés, de publicban semmiképp. Ennyivel azért tényleg tartozom a családomnak.

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2009.09.07. 00:14:09

@Haszprus: Itt is van trusted, csak még nem írtam olyat.

ZmanUK 2009.09.07. 10:27:01

Hehe ... Ha Haszprusnal lesz a trusted, abbol kimaradok bizony. Bar lehet hogy ebbol is... :)))

Mainframe, fel a fejjel, en nem ismerek embert, akinek a csaladjaval ne lenne gondja. Kinek kisebb, kinek nagyobb, sajnos a dolog termeszetebol fogva nem lehet "merteket" felallitani

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2009.09.08. 02:31:38

@Zlot: Nyugi, valszeg olyan dolgok fognak megjelenni trustedban amik amúgy sem tartanának számot nagy figyelemre publicban, pl. személyes dolgok, vélemények, amik alapvetően a kutyát sem érdekelnének.
Családos sztorik nem lesznek, ezt eldöntöttem.

fl0werstar · http://fleurageneve.blogspot.com/ 2009.11.09. 19:01:15

Nem akarok "karmázni". De sztem a család az kicsit az a kategória. Nem tudom, milyen a "jó család", meg milyen a" rossz". A végletesen gázról van elképzeésem, de szerencsére nem ismerek személyesen olyat, akinek olyan van/volt.

Szóval szerintem a család olyan, mint vmi suli. Megtanít dolgokra. És valamiért mindenkinek olyan jár, amilyet kapnia kell. Legalábbis én így látom. Az enyém jó bizonyos szerinteml, pedig pszichológiából tanultunk egysmást, amit fellehet hozni 1 családszidós posztban. De minden negatívum mellé oda tudnám tenni, hogy mi mindent tanultam belőle, és milyen jópofa személyiség lettem általa.

Azért senkinek nem kívánom, hogy olyan jó családja legyen, hogy élete végéig együtt akarjon élni mindenkivel. Nekem az fura. De lehet, hogy _tényleg_ mindenki más. És annak meg olyan jár. Mert olyat kell kapnia. ;)

Heorogrim 2009.11.10. 02:19:34

@fl0werstar: Ez valószínűleg így van, de ennek ellenére hátborzongató gondolat... :)
süti beállítások módosítása